Google Website Translator Gadget

mandag 20. februar 2012

On my way home...

Da var bagen pakket, og jeg venter på at mamma skal komme. Yilmaz har vært og tatt røntgen torax på sykehuset. Alle utlendinger må gjøre det like etter at de har ankommet Norge (de som flytter hit), men det har tatt litt tid fordi det arrangeres gjennom skolen. De tok noe prøver i høst, for å sjekke om noen har eller har hatt tuberkolose. Nå var det bare røntgen igjen, så nå er DET ferdig. Heldigvis var det gratis. Nå er han på vei hjem til meg, slik at vi kan ha en time sammen før jeg må dra. Hater å reise... Alle små ting er så tunge å gjennomføre, men legebesøkene må jeg på. Og de er bare for èn dag, men likevel har jeg følt meg dårlig i to dager fordi jeg gruer meg. Skal bare snakke om hvordan det har gått siden sist, om anfallet, det å være uten medisiner, og hva vi skal gjøre videre med sykemeldingen. Jeg kan definitivt ikke begynne å jobbe igjen. Hadde virkelig håpet på det :( Og så har jeg et skikkelig disgusting sår som hun må se på. Har slitt med det i ukesvis, og det er 15 cm langt, væsker og gjør mildt sagt vondt. Har prøvd antibiotikasalve, zink, talkum. ja you name it... Men det blir bare verre. Jeg prøver å innbille meg om at det ser bedre ut, så Y sa i går at jeg måtte LOVE å vise det til legen. Haha, han vet hvor mye jeg hater sånt. Skal MYE til for at jeg nærmer meg et sykehus, og vanligvis gikk det årevis mellom hver gang jeg besøkte legen. Jeg går hjemme så lenge det er mulig og prøver alt mulig før jeg oppsøker legehjelp. Kan i alle fall ikke kalle meg hypokonder ;) I Tyrkia i fjor hadde jeg betennelse i strengt tatt hele hodet, og Y måtte tvinge meg til sykehuset etter flere uker med antibiotika anbefalt på apoteket, nesespray, slimløsende tabletter osv osv... Legen bare ¨du har halsbetennelse, dobbeltsidig ørebetennelse, bihulebetennelse og betennelse i gangen mellom nesen og øret¨. Hadde forøvrig høyt blodtrykk også (I wonder why), så han ga meg likså godt en pille mot det også... Når jeg fikk fjernet mandlene i 2006, sa legen at jeg skulle ha fjernet dem for fem år siden. Du skjønner tegninga... Anyway, jeg håper at såret blir bra.

Nå sitter jeg og prøver å finne ut hvilket neglelakk jeg skal ha på meg. ELSKER neglelakk, og får aldri nok... Likevel sliter jeg med hva jeg skal bruke fordi jeg blir så fort lei en farge. Akkurat nå ønsker jeg meg et orange neglelakk med skimmer. Har sett utrolig mange fine sett på ebay, fra blant annet Kleancolor og NYX. Kommer til å bestille flere megapakker når jeg får litt bedre råd... Kanskje om et par måneder ;) Her er noen av neglelakkene jeg har:

Regner med å fordoble antallet før sommeren ;)

Yilmaz har lenge maset om jeg ikke skal klippe håret hans snart, men jeg har hatt null energi. I går sutret han litt, så jeg tok mot til meg og begynne å klippe. Det var 4.gang og resultatet har blitt skikkelig bra hver gang, men denne gangen gikk det til h*** Haha, det var så frustrerende at jeg gråt. Hadde jo ikke lyst i utgangspunktet, formen var elendig og alt som kunne gå galt, gikk galt. Så nå er han helt kortklippet. Måtte bare dra maskinen over hele hodet, men det ser faktisk sexy ut ;) Nesten likedan som han så ut når jeg forelsket meg i han <3

Ha ei fin uke peepz!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar