Google Website Translator Gadget

torsdag 16. februar 2012

Føler meg bedre nå...

...Det går godt å få Y hjem. Han skal jobbe i morgen også, pluss lørdag. Så jeg kommer ikke til å se han mye framover... Han kommer sent hjem, så det er bare å gjøre lekser og legge seg. Sukk... På mandag reiser jeg til Harstad, for å ha time hos lege og psykiater. Skulle egentlig ta den EEG-en på sykehuset, så derfor ordnet jeg slik at jeg skulle få alle timene på samme dag. Men fikk et brev her om dagen om at utstyret er i ustand (!), så de skulle gi meg ny time når det var i orden. Ehh, jeg trodde ikke at det var så komplisert utstyr... Ble litt skermt :S Hadde forøvrig gledet meg til å bli ferdig med det, slik at de kunne få se at jeg har normal hjernefunksjon, og ikke epilepsi. BLÆH. Skal ikke klage mer nå. Jeg føler meg virkelig bedre... Sitter ikke og tenker så mye når jeg ikke er alene. Yilmaz bare rister på hodet av all uflaksen jeg hadde i dag, og spurte om han skulle kjøpe meg ny pizza... Men jeg hadde ikke matlyst mer. Vi spiste risgrøt med kanel, sukker og smørøye til kvelds ;) Skikkelig norsk mat som Y elsker. Hadde cous cous til middag, og jeg hadde overdrevet krydringen ¨litt¨.  Men Y var sååå glad, beste han hadde smakt på lenge, og det måtte vi ha igjen. Han spiser tacopizza med hakket jalapeno, thailandsk chilipepper OG cayennepepper, pluss HOT salsasaus oppå der igjen. Gale mannen... Jeg knasker på halsbranntabletter og blir kjempedårlig i magen bare jeg har på litt chilipulver, men han reagerer ikke i det hele tatt. Kanskje det er et tyrkerfenomen ;)

Nå er han endelig ferdig med lekser, nesten kl 02 om natten. Så nå er det en nattarøyk på meg før jeg legger meg.... ZZZZzzzzZZZZZZZzzzz...................................................

Good night peepz! Sorry at jeg har så utrolig kjedelige blogginnlegg for tiden, I know...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar