Google Website Translator Gadget

mandag 20. februar 2012

Frityrstekte bananer

Nam, nam! Yilmaz fant plutselig ut at han ville lage seg noe godt... Klokka var bare halv 12 om kvelden/natten. Så han skulle lage bananmilkshake, men jeg nektet at han skulle begynne med noe blender så sent. Da hadde den h*** naboen vår garantert klaget igjen... Så han bare ¨frityrstekte bananer! Ja, det lager jeg!¨ Vi har ei asiatisk kokebok liggende, og der fant han oppskriften han trengte. Så jeg laget røren, og det var utrolig enkelt. Og fyyyyyyyy søren, så sykt godt det smakte! Frityrstekte bananer med vaniljeis <3 Hadde aldri trodd at det var så enkelt, og det smakte akkurat som på restaurant!!

Må forøvrig si at den filmen vi så i går, bir zamanlar Anadolu'da er den KJEDELIGSTE filmen jeg har sett på leeeenge. Boooooring... Vi holdt på å sovne begge to, og filmen varte i 2 1/2 time!! Etter 1 1/2 time slo vi av og så på noe annet i stedet. Jeg fatter ikke hvordan den kunne vinne i Cannes og få så høy score, for seriøst, den kunne ha fortalt samme historien på 10 minutter. Helt meningsløst å sløse bort så mye tid. Vi så Kongen av Bastøy i stedet. Sterk film. En av de beste norske filmene jeg har sett på lang tid.

I morgen kommer mamma og henter meg. Hun ville ikke kjøre tilbake i mørket i morgen, så jeg kansellerte timen hos psykiateren kl 14. Er unødvendig å gå dit når jeg er medisinfri og den EEG-undersøkelsen ble utsatt (sykehuset sendte post om at utstyret ikke fungerer). Har liksom ingenting å snakke med han om, og siden det er et nytt år har jeg ikke lenger frikort. Vil ikke kaste bort penger på ingenting... Så jeg skal kun til legen, og så kjører hun meg rett tilbake til Narvik etterpå. Bare ei natt i Harstad... Vil ikke være der mer enn nødvendig.

Håper at dere har hatt ei fin helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar