Google Website Translator Gadget

mandag 27. februar 2012

Ny uke

Så begynte vi på atter en mandag... Som for meg er akkurat lik alle andre dager. Yilmaz var på skolen hele dagen før han stakk hodet innom og fløy avgårde til jobb. Jeg orket ikke å stå opp... Så har mer eller mindre ligget i senga hele dagen. Fikk ikke sove i natt. Jeg hadde sånn uro i meg, men vet ikke helt hvorfor. Tenkte mye på at jeg må vaske gangen mens Y er på jobb. Det er vår uke igjen, og vi får ikke lov til å vaske etter halv ni om kvelden. Gud forby, man kan jo forstyrre andre ved å bruke en vaskekost så ¨sent¨. Det faktum at jeg må vaske stresset meg så mye at jeg fikk hjertebank. Har ikke lyst til å bevege meg utenfor døra og risikere å se andre mennesker. Akkurat nå har jeg bare lyst til å ligge under dyna til i morgen. Jeg lå og leste i den nye boka mi i hele natt, før jeg la meg titt inntil Y og nøt synet av han. Plutselig kom tårene... Måtte ta meg sammen for å ikke hikste høyt. Fikk panikk... Jeg er så redd for å miste deg, Baby. De tankene jeg hadde om å forlate deg, eksisterer ikke lenger. Jeg vet at jeg ikke kan dra... Y våknet av at vekkerklokka ringte, og han skjønte ingenting når han så tårer i øynene mine. Han holdt rundt meg lenge, og det trengte jeg... Vet ikke hva som går av meg for tiden.

Er så lei av angsten... Av all tristheten. Jeg trenger forandring. Har så lyst til å reise vekk, men har ikke råd til noe som helst. Good news er at onkel ga meg ski, så nå kan Y få gått på ski så mye han vil. Han fikk ski til jul, men har nesten ikke brukt dem fordi han VIL at jeg også skal være med. Men mine ski var long gone, og no way at jeg hadde råd til nye... Takk, onkel. Kanskje det er håp om at jeg kommer meg mer ut nå.

Ha en fin dag friends. Nb! Ønsker fortsatt boktips :)

8 kommentarer:

  1. Tack! Vurderar det stark, och hr sådan lust att bli blond igen, men kan jo aldrig bestämma mig. Har dock lyckats bestämma mig för att gå till frisören! :)

    SvarSlett
  2. Uff, fælt at du skal ha det sånn! =/
    Har du lest boka Øya? Den syns jeg var såå bra..

    SvarSlett
    Svar
    1. Christine: Nei, har ikke lest den. Sjekket den ut på google nå, og den høres da innmari sørgelig ut? Hvis det er samme bok da... Om hun som kommer fra Kreta?

      Jeg er utrolig kresen på bøker, og triste bøker klarer jeg ikke å lese. Liker spenningsbøker om det overnaturlige f.eks, eller mysterier. Var så mange bra bøker når jeg vokste opp, men føler at bøkene for voksne er for ¨voksne¨ for meg. Orker såvidt å lese et par kapitler før jeg legger boka fra meg... Har bladd igjennom x antall bokklubber og sider som selger bøker, men finner veldig lite. Vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med denne bokserien. Kanskje jeg bestiller ¨Øya¨, siden du sier at den er så bra. Gi den en sjanse... :)

      Slett
  3. Joda, den er jo kanskje litt trist, men mer spennende. Handler om noe som faktisk har skjedd, jeg hadde aldri hørt det om.. De sendte alle som ble spedalske til en øy, de fikk ikke lov til å komme tilbake.. Så de lagde seg sin egen liten landsby på øya der med bare spedalske. men den var sykt bra altså

    SvarSlett
  4. hørt om det* faktisk:p

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, sann historie, ja da blir det annerledes. Jeg skal samle sammen en liste bøker og bestille, slik at jeg kan lese hele helga ;) Tusen takk Kax :D

      Slett
  5. Gjør det;) Jeg fikk skikkelig lyst til å dra til den øya på Kreta å se:p

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har jeg bestilt Øya og fem andre bøker! Nok lesestoff i tiden framover :) Takk for tipset!

      Slett