Google Website Translator Gadget

tirsdag 14. februar 2012

Valentine's Day

Gratulerer til alle dere forelskede par der ute :) Selv om Valentine's Day ikke betyr noe for meg personlig, så kan dette være en fin dag for å vise den man liker/elsker litt ekstra oppmerksomhet. Av og til kan kjærligheten drukne noe i hverdagen. Til alle der ute som har noen de bryr seg spesielt mye om: Show it! Jeg har aldri brydd meg om roser, søte kort eller bamser, hjertemotiver osv. Hadde en viss eks som ALLTID kjøpte meg blomster og billige smykker til ALLE måneds¨feiringer¨, bursdager, og ikke minst: Til Valentine's Day. Alltid lange kort med kjærlighetserklæringer... Men som vi alle vet var det bare løgn og bullshit, så derfor setter jeg heller pris på andre ting nå: Det som er EKTE. Alt annet er overfladisk. Det er den ekte kjærligheten man føler inni seg som er viktig, og det kan ikke 1000 overfladiske gjerninger endre på. Hvis noen hadde spurt meg om hvor lenge jeg og Y har vært sammen måtte jeg faktisk ha telt på fingrene, for med noen få unntak har vi aldri markert dagen vår. Forholdet vårt utviklet seg gradvis. Det finnes ingen dag for når vi ble sammen... Jeg brydde meg veldig om datoer når jeg var yngre, men det betyr ikke noe lengre. Husket ikke engang to-årsdagen vår, så det sier vel sitt ;)

I dag blir det masse kos med Y. Kanskje ut og spise, deretter American Horror Story. Vi har nesten aldri tid sammen pga skolen opptar all hans tid. Så derfor kan vi prioritere litt annerledes i dag. Det er ingen hemmelighet at vi sliter og at hverdagen er veldig tung, men jeg SER hvor hardt han prøver. I dag skal jeg også prøve litt.

Valentine's Day på Ev Restaurant, med Dilek og Salih -10.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar