Google Website Translator Gadget

torsdag 9. februar 2012

Shoppingggg!

Har i dag fått oppleve en helt ny verden på Netthandelen.no Helt utrolig hvor mye jeg har shoppet der, bydd på ting jeg bare kunne drømt om å kjøpe tidligere pga prisen, og gleder meg nå vilt til alt sammen kommer nordover om ei drøy uke! Har blant annet kjøpt meg rosa superundertøy, elektrisk massasjeboks for å ha føttene på (blir varme og alle punktene blir massert) og et vanvittig fint 18-delers manikyr-og pedikyrsett. Det inneholder alt man trenger for å bli kvitt hard hud under beina uten noe stress, og hver del har sin funksjon. Man bare putter på den delen man trenger, og slår på apparatet (som er elektrisk). Det filer og pusser i alle retninger og med alle slags redskaper... Og så er det rooosa ;) Har drømt om elektrisk salt-og pepperkvern også, men de er så dyre. Vil ha de som er metallic og elegante. Fant to dyprøde metallicfargede som passer perfekt til kjøkkenet. Alt av toastjern, vannkoker, brødrister osv som jeg har, er i samme farge. Fikk begge to for en 100-lapp. Måtte kjøpe meg noe sminke da; En to-etasjers sminkekoffert med rouge, kajaler, øyenskygger, leppestifter, masse børster, neglelakk osv til 176 kr. En velfylt koffert! Har tidligere kjøpt et øyenskyggesett fra E.L.F, men dette er altså en hel koffert med alt mulig oppi. Skal ta bilde av pakken når den ankommer, så dere får se hva jeg kjøpte ;) Nå blir det lenge til neste gang jeg stikker innom en auksjon. Av og til må man unne seg noe.

Yilmaz er på jobb, så jeg har hatt hele dagen for meg selv. Er stort sett alene uansett, siden han har så mye å gjøre, men godt å ha leiligheten helt alene.

Ellers er jeg fortsatt i tankeboksen... Begynner også å grue meg til EEG-testen 21.feb :( Står i skrivet at de skal feste masse greier til hodet mitt, og de skal registrere hjerneaktiviteten min i 20 minutter. Totalt tar alt 60 minutter... Det er leeenge for en undersøkelse. Jeg har jo ikke selv bestilt denne timen eller ønsket det, men dette er noe jeg MÅ gjøre for at psykiateren skal kunne sende inn bivirkningen jeg hadde av Wellbutrin Retard (min siste antidepressiva...), slik at jeg blir registert som en av de FÅ som har opplevd krampeanfall. Men først må de være sikre på at jeg ikke har epilepsi, så derfor må jeg ta denne undersøkelsen. Er ikke vant til sykehus og holder meg helst lengst mulig unna, så derfor blir jeg småstresset. Det kommer sikkert til å gå bra, men det finnes alltid den snikende tanken ¨hva om...¨

Nei, nå skal jeg legge meg på sofaen, nyte dagens vellykkede handel og se en episode av Once upon a time. I kveld er det også premiere på Alcatraz folkens. Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar