Google Website Translator Gadget

mandag 10. januar 2011

Update

I går var det først jobb, så kjøpte jeg Big One Hot Mexican pizza på Joker. Takk Gud, for søndagsåpent! Deretter ble det en time på øyet og rett på besøk til Lena og René. Spiste skoleboller og pratet, og fikk se Natalie som har bltt så stor bare siden sist. Herlighet som barn vokser i den alderen... Bare tre uker igjen til neste baby kommer. Lena var fiiiin :) Nå er også min andre gode venninne gravid, men jeg kan visst ikke rope så høyt riktig ennå... :D

Anyway, det ble en tidlig kveld. Jeg rakk hjem til reprisen av Åndenes Makt før jeg stupte i seng - og sovnet. Drømte at jeg fikk sms fra Yilmaz... Der stod det at han skulle på besøk til Anil (som var hans venn, men forsøkte å ødelegge for oss...) og etterpå skulle han møte ei jente. Jeg fikk navnet på henne i drømmen. Har drømt om henne før, men heller ikke denne gangen husket jeg navnet når jeg våknet :( Hun var to år yngre enn Y og forelsket i han i lang tid... Y skjønte ikke hvorfor jeg brydde meg om hva han dreiv med, og han mente at alt var helt uskyldig. Jeg var så sint og ringte han sikkert 7-8 ganger i drømmen, men jeg gikk tom for penger på mobilen, det var ikke dekning, batteriet døde... Fikk aldri fullført samtalen, og jeg våknet av at jeg lå og kavet i senga mi, svett og med altfor høy hjerterytme. Klokken var 7 i morges, og jeg fikk ikke sove igjen. FLOTT START PÅ DAGEN...

I dag har jeg fri, så jeg har sysselsatt meg selv med å finne ut hvor vi skal reise... Som sagt: Kom gjerne med forslag til destinasjon :) Eventuelle tips what to do på Gran Canaria!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar