Google Website Translator Gadget

onsdag 26. januar 2011

Laaaang dag

Har snart pint meg igjennom en hel dag med masse ingenting. Dødskjedelig... Har ikke vist nesa mi utenfor døra, for formen er ikke bra. Hostet så mye at jeg holdt på å kaste opp tidligere i dag, men nå går det litt bedre... Begynte på slankekur som skal vare fram til avreise; Egypt, dvs 14 dager. Jeg kan ikke reise nedover slik som jeg er nå, og legge meg på stranden som en jævla flodhest... Blokkerer vel utsikten for folk :( I alle fall er det akkurat så feit jeg føler meg for tiden. ÆSJ!! Nå er det go123 som gjelder... Eneste kuren som hjelper meg å gå ned i vekt.

Har bestilt tax free-varer til ut-og hjemreise. Har også ordnet noe musikk til brodern. Ellers gjort fantastisk lite... Fortsetter heller på liste-tingen som jeg bare kom halvveis på i desember. Bedre å lese det, enn dette.

Good evening peepz! Håper seriøst at dere har mer liv enn meg :((


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar