Google Website Translator Gadget

onsdag 26. januar 2011

Happy ny uke og så videre...

Ja, da har jeg kommet meg hjem igjen etter en lat langhelg i Oslo. Ble kanskje ikke helt som jeg hadde trodd, men får heller komme igjen en annen gang når M har mer tid og er mindre gravid :) Godt å legge seg i sin egen seng... Rart det der. Jeg lå i flere timer før jeg sovnet, for å kjenne på hvor godt det var å ligge der :D Har blitt enda verre i forkjølelsen etter helga, så nå hoster jeg så mye at det ikke er mulig å sove lange perioder av gangen :( Jeg må komme meg til legen dersom jeg ikke blir bedre i løpet av et par dager. 2,5 uke siden jeg ble syk, og selv om influensasymptomer som feber og muskelsmerter er borte, blir alt det andre bare verre og verre.

Var på Dolly Dimple's i dag og spiste nr 30. Elsker den pizzaen!! *nam* Etterpå var vi på senteret, og mamma handlet på salg for første gang i sitt liv ;) Fant mye fint til Egypt-turen. Jeg prøvde også klærne fra ELLOS-pakken, og det meste var veldig fint. Vil ha flere leggingser + noen shortser til, så har lagt inn en ny bestilling... Fant også noen lekre ballerinasko. Jeg ELSKER ballerina, og aner ikke hvor mange par jeg har slitt ut de siste årene. Nå går jeg bare og venter på at pakken fra Vanity Store skal komme, slik at jeg kan prøve ut de kosmetiske produktene jeg bestilte for snart to uker siden! Skal se bra ut i Egypt ;)

Dager igjen til Egypt: 15



Kameraet mitt ble ødelagt i Oslo, så jeg få kjøpt et nytt før vi reiser!!!!!!! Drittkamera!! Mitt første Nikon-kamera ble totalvraket etter at mamma glapp det ut av hendene ved Karnaktempelet i Egypt -09. Jeg kjøpte et identisk, og på søndag falt det 20 cm ned fra sofaen til gulvet... Resultat: Ødelagt blitz. Fuck det... Når et kamera er så svakt at det ikke tåler en liten, ja LITEN, støyt, så går det rett i søpla. Var så fancy med touch skjerm o.l, men solid? Sikker på at dersom jeg hadde blåst kraftig nok ville skjermen knust av seg selv... Nytt kamera, takk!

Ellers skjer det ingenting spennende i livet mitt. Jeg har det ikke bra. Forsøker så godt jeg kan å komme meg igjennom dagene... Det er den eneste måten jeg klarer å fungere på akkurat nå. Tanken på ensomheten slår meg stadig vekk, men jeg forsøker å skyve den unna. Jeg er nødt til å takle å være alene...men hva skjer dersom jeg ikke takler det?

...u said. But u lied.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar