Google Website Translator Gadget

fredag 7. januar 2011

Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart



This one is for you...

Som de fleste av mine fb-venner nå vet, er det over mellom meg og Y. Etter en lang tenkepause kom jeg fram til at det var nødvendig for at jeg skulle få tilbake livskvaliteten jeg en gang hadde. Det var tungt å si farvel til deg, kjære. Jeg kommer aldri til å glemme deg, men du ødela så mye. *Sukk* Jeg er utmattet, gråter, klarer ikke å spise eller sove. Visste at det skulle bli tungt, men jeg har forsøkt og forsøkt, hatt masse håp og holdt fast på de fine minnene våre. Til syvende og sist var det ikke mer igjen å hente... Jeg føler meg ikke lenger som et menneske. Det var godt å snakke med deg i går, og få sagt ordentlig farvel. Kanskje blir det oss en gang i framtiden, if it's meant to be... Men ikke nå. Jeg klarte ikke mer :( Du vet hvorfor. Du fikk svarene du trengte.

Even if you were a million miles away

I could still feel you in my bed
near me, touch me, feel me
And even in the bottom of the sea
I can still hear inside my head
Telling me, touch me, feel me
And all the time you were telling me lies

So tonight I’m gonna find a way to make it without you
Tonight I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold on to the times that we had
Tonight I’m gonna find a way to make it without you

Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well you can try sleeping in my bed
Lonely, only, nobody ever shut it down like you
You wore the crown, you make my body feel heaven-bound
Why don’t you hold me, need me, I thought you told me
You’d never leave me

Looking in the sky I can see your face
And I knew right where I’d fit in
Take me, make me
You know that I’ll always be in love with you
Right til the end

So tonight I’m gonna find a way to make it without you
Tonight I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold onto the times that we had
Tonight I’m gonna find a way to make it without you
---
På grunn av dette har det ikke vært noe blogging på meg i den siste tiden, men jeg skal forsøke å oppdatere mer framover.

Den 21.januar reiser jeg til Oslo, for å besøke Marisol. Bestilte billettene i går. Gleder meg! Det er et år siden jeg så min vakre Tyrkia-venninne, og like lenge siden jeg lovte henne å komme på besøk. Så nå skjer det :) Blir hos henne til den 24.januar. Jeg trenger å komme meg bort, og det blir koselig å se henne igjen.


4 kommentarer:

  1. Jeg skal også til oslo 21 januar faktisk så si ifra hvis dere skal ut en tur :)

    SvarSlett
  2. Åå, så bra :)) Ja, vi har planlagt å gå ut :))

    SvarSlett
  3. Skjønner at du er like tyrkia frelst som meg kanskje ^^ Uansett så bare elsker jeg tyrkia.. :)

    SvarSlett
  4. Uppbrott gör alltid ont, även om det även gjorde ont att vara i förhållandet i frågan, och det är ok!

    Tack detsamma till dig, hoppas trots det jobbiga starten att det ska bli ett bra år för dig!

    kram

    SvarSlett