Google Website Translator Gadget

onsdag 19. januar 2011

Ingenting tingeling

Venter på at en installatør skal komme hit, for å installere nytt modem og telefonlinje. Bytter leverandør, da vi tidligere hadde tre forskjellige (én til tv, én til internett og én til ip-telefoni). Utrolig interessant, eller hva? Bortsett fra det skjer det lite... Jeg er fortsatt forkjølet, og veldig tung i hodet i dag. Våknet kl halv sju i morges. Say what?! :S Kanskje jeg skal sove litt etter at installatør-mannen har dratt...

ZZZzzz.....

Burde pakke til Oslo-tur. Bare to dager igjen! Og må få stusset tuppene på clip-on håret mitt... Synes at de er litt slitte, så det blir en ørliten klipp ;) Farget håret mitt her om dagen, så nå er i alle fall alt håret i samme farge. Yeyy, ikke verst bare det. Snakket med Marisol i tlf i går kveld, og jeg gleder meg såå til å se henne igjen :D Oslo, baby!

Ha en flotters dag alle sammen! Håper at dere har en mer innholdsrik dag enn meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar