Google Website Translator Gadget

mandag 24. januar 2011

Time to go home...

Nå sitter jeg i sofaen til Marisol og ser på klokka. Må gå i dusjen og pakke sakene mine, for snart er hun hjemme og da vet jeg ikke hva vi skal finne på. I kveld drar jeg nordover igjen... Borte bra, men hjemme best. Jeg har hatt en avslappende tur i Oslo - noe jeg virkelig trengte. Det er en person (som en gang var) i livet mitt som jeg savner :( Det går ikke en dag uten at du er i tankene mine. Noen dager føles lettere enn andre, men nå i det siste har savnet blitt større og større. Hva skal jeg gjøre for å glemme deg? :(( Si meg det :(( Let me out of this misery!!!

Farvel, Oslo. Håper vi ses igjen om ikke så lenge.

1 kommentar:

  1. Jag tror inte man glömmer, man bara accepterar. Om inte annat, finner man lätt lite verklighet i dem här orden; Ben senden öncede yaşıyordum
    Senden sonrada yaşarım.

    Ibland är något bara meningen för en liten stund, även om man inte riktigt ser det.

    SvarSlett