Google Website Translator Gadget

søndag 23. januar 2011

Sliten

Ok, har endelig kommet ¨hjem¨ fra byen. Vi gikk og gikk, sjåføren vår kjørte rundt og rundt, men til slutt fant vi fram til Tøyen. Må si at byen var MEGET skuffende. Bare drittunger og harry mennesker overalt... Var på ¨Latter¨... Oh my God, sier jeg bare... Vi kjøpte hamburger på Jafs og ventet i en halvtime. Så kjørte vi rundt i minst 20 min før vi endelig fant fram til hvor Marisol bodde.  Ja, for Marisol ble ikke med ut likevel. Jeg skjønner den, hun er jo gravid og formen svinger... Men Anette og jeg skulle feste videre, og det funket virkelig ikke. Jeg er skuffet... Må ærlig innrømme det. Men har hatt en super dag i byen med Marisol. Vi shoppet litt på Oslo City og spiste kinesisk mat ;) Fikk også prøvd hair extensionene mine for første gang.

Er trøtt.no, så skriver mer i morgen...

I've missed you so much today :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar