Google Website Translator Gadget

fredag 21. januar 2011

Fly away

Sitter og venter på at klokken skal bli fire, slik at jeg kan dra til flyplassen. Gud, så vanskelig det er å skrive på tastaturet med løsnegler! But they are loooking good ;) Kofferten er pakket, og jeg har husket alt (?). Har skikkelig reisefeber!! Selv om jeg har reist mye til Tyrkia er det mange år siden jeg har hatt et tilfelle av god gammel reisefeber - Men i dag kribler det, og jeg skal ikke lenger enn til Oslo! :)) Et tegn?

Hadde forresten en fantastisk drøm i natt og jeg sov så innmari godt... Helt til jeg ble avbrutt av en sms (reklame!)... Sukk. Er fortsatt lykkelig etter drømmen. Hva/hvem kan det ha vært om, mon tro? Beste drøm på lang tid i alle fall :) Bedre enn marerittene jeg har slitt med i et halvt år!

Nei, på tide å dra snart... Må innom jobben en tur også.

ØNSKER ALLE SAMMEN EN RIKTIG GOD HELG!

Hit skal jeg:

Tøyen, Oslo.

Et par bilder av Oslo:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar