Google Website Translator Gadget

tirsdag 11. januar 2011

Shop 'till u drop!

Har ligget foran lap top-en i hele natt og surfet rundt på nettet. Ikke uten mål og mening; Neida, jeg har lett etter en seriøs nettside hvor de selger europeisk Remy 100% menneskehår clip-ons (hair extensions). Sist jeg kjøpte hår fikk jeg et crappy sett fra Kina, og mitt hår er så tynt i forhold til det asiatiske at resultatet var dømt til å mislykkes. Dessuten var IKKE håret bare menneskehår... Definitivt blandet med noe syntetisk, da det hverken så eller føltes naturlig ut. Europeisk (dvs: russisk) ubehandlet hår skal være det beste man får, og den hårtypen som er mest lik min egen. Betalte flesk for det, men verdt det dersom resultatet blir bra... Så nå skal jeg gå spent og vente på pakke i posten :) Nettsiden jeg bestilte fra heter: http://pilus.no/ og de har alt mulig av hair extensions i forskjellige prisklasser, mye bra tilbehør og god informasjon om hvordan man bør stelle med sine extensions for å bevare dem lengst mulig.

Har også bestilt en pakke med klær, smykker, noen ringer og skjerf fra H&M, pluss (sikkert altfor mange) topper og et par shortser fra Ellos. Jeg digger postordre... Så nå venter jeg hele tre pakker i posten.

Nevnte jeg at jeg har fått studielånet? :D At last, etter fem MÅNEDERS ventetid klarte ENDELIG Lånekassen å fikse meg de sårt etterlengtede pengene mine (som jeg har hatt krav på!!)... Kan ikke si at det har gått noe bra med studiene, siden jeg har måttet jobbe masse for å tjene penger. Regningene betaler ikke seg selv... Men nå er altså det meste på rett kjøl igjen.

Hører mamma prater i mobilen nå, og forteller entusiastisk om Egypt-turen til en eller annen :D Godt å se at hun gleder seg. Herlighet, så HERLIG det skal bli med ferie!!!!! 29 dager igjen :)

Ha en fin dag alle sammen. Nighty night, sier jeg...

Noe av det jeg har bestilt:





 




Elsker organic cotton t-skjortene til H&M... Har hatt i de fleste farger ;)

#2 Mørk brun

1 kommentar:

  1. Så gott att få komma iväg! Det gör mycket det, träffa nya människor, andas lite och slappna av. Good choice!

    Tja, det är upp och ner med mig. Jag vet inte riktigt vad jag vill och är så less på att vara ledsen att jag istället blir arg och gissa vem som får det? Men det finns inte mycket mer tårar att ta av, och jag vet inte helt var jag ska ta vägen. Ibland funderar jag på att bara åka hem till Svea lite, en vecka men jag vet ju att jag blir rastlös där, inget jobb inga (ordentliga) hästar.

    Tror jag verkligen mötte väggen igår, när till och med hästen min var förbannad. Inte på mig, men på alla andra. Som om att han skulle skydda mig mot dom. Men men, ny dag och nya tag. Allt blir ju vad man gör det till.

    Är skickeligt sugen på löshår jag med! Mitt är i en mellanlängde som vissa menar är långt men jag vill gärna har det långt NU. Men det sliter så hemskt på håret, och att finna en frisör som gör det riktigt bra kostar sådär några tusen för mycket :(

    SvarSlett