Google Website Translator Gadget

mandag 17. januar 2011

Rekord

Så langt i dag har bloggen min hatt 192 sidevisninger, og det tror jeg må være ny leserrekord :)) Så takk til alle dere som stikker innom bloggen min, med vilje eller helt tilfeldig. Gøy å se at noen faktisk leser det jeg skriver :)


Som ¨takk¨ legger jeg ut et bilde fra Alanya ;)
På Don Corleone med min søte, svenske venn Ida!


Savner måltidene på Akdeniz! Takket være Ida at jeg fikk opplevd
denne trivelige, lille kafeen med deilig tyrkisk mat.


Party marty :)


Sültan, Ida og Nurhan på Bistro Bellman.

Hvorfor nevner jeg Ida? Jo, for i dag reiste hun avgårde til Sør-Amerika hvor hun skal reise rundt og oppleve fantastiske steder. I envy you - in a good way :) Du fortjener virkelig dette. Håper at du får en fabelaktig ferie :) Så ønsker jeg virkelig at vi treffes igjen snart... Vi har så mye å snakke om, men tiden går så altfor fort. Kanskje til sommeren?

Ha en fantastisk reise! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar