Google Website Translator Gadget

fredag 14. januar 2011

God helg!

---ønskes til alle mine venner og bekjente. Den frihelgen jeg snakket om: Forget it. Ble arbeidshelg likevel :) Men det er helt greit. Godt å kunne stille opp når det er krise. I kveld er jeg ferdig kl 22, deretter rett i seng og opp igjen kl 6:30.

Løshåret mitt kom i går, men har ikke hentet det ennå. Får ordne det i morgen etter arbeid. Er spent på hvordan det blir... Skal legge ut bilder av resultatet etterhvert (dersom det blir vellykket :P).

Bare 1 uke igjen til jeg reiser til Marisol. Gleder meg innmari mye! Satt og så igjennom bilder i stad, og mimret tilbake til sommeren vi tilbrakte i Alanya + julen vi feiret sammen - også i Alanya. Dette blir faktisk første gang vi møtes i Norge :D Litt rart å tenke på at hun har blitt en av mine nærmeste venner kun basert på Tyrkia-turer. See u soon... Hehe, crazy Anette kommer også. Blir herlig å se henne også igjen!!

Kos dere folkens, uansett hvor dere er og hva dere gjør: Nyt følelsen av fredag.


1 kommentar:

  1. Jag vet inte riktigt, men snart hoppas jag...

    Gott med arbetshelg da :) varför sitta hemma och tänka? :) Kram

    SvarSlett