Google Website Translator Gadget

onsdag 26. januar 2011

Dag 16 – Mitt første kyss

Ok, dag 16... Mitt første kyss fikk jeg på klassefesten jeg hadde en novemberkveld i 5.klasse. Jeg var altså 11 år, og veldig lite interessert i kyssing... Men jeg hadde nettopp fått meg kjæreste: Kjekkeste gutten på skolen. Selv om han ikke gikk i klassen min, så fikk jeg ¨lov¨ til å invitere han (ja, vi stemte om det... Og nei, jeg kunne ikke bestemme det, selv om det var min klassefest). Utpå kvelden lekte vi kyss, klapp og klem. Hvem har vel ikke vært med på denne leken en eller annen gang i sin ungdom? Vel, jeg håpet på Rudolf, men NEIDA... Måtte kysse to andre gutter: Kristoffer og Ørjan. Kristoffer to ganger. Jeg klarer virkelig ikke å huske hvem jeg ga mitt første kyss... Har sikkert fortrengt det :P Men etter leken tok Renate og Mari meg ut i gangen sammen med Rudolf. De tok tiden, og vi skulle kysse i fem sekunder. Det var vått og veldig lite bevegelse på leppene hans. Ved siden av oss sto jentene og telte høyt ¨éeeeen, tooooo, treeee......¨ Veldig romantisk. På skolen etterfølgende mandag ble Rudolf mobbet fordi han hadde kysset på klassefesten min... Så han gjorde det slutt med meg :( Jeg var knust *snufs* Så sluttet han skolen og flyttet... Men vi møttes igjen i 2000, og igjen ble det oss - på ordentlig. Selv om han var mitt *øh* 4. kyss den kvelden, så regner jeg likevel han som mitt første. Rart å tenke tilbake på den tiden nå...

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar