Google Website Translator Gadget

søndag 23. januar 2011

Sløv søndag + ALANYA

Formen har vært ELENDIG i dag, I should say... Har kastet opp om og om igjen... :( Og ikke at jeg drakk så mye eller blandet forskjellige sorter alkohol. Jeg bare hadde et miserabelt gjensyn med alkoholen :( Så i dag ble det sen frokost, men absolutt verdt ventingen. Vi sløvet litt i hver vår sofa før Marisol stakk til svigerforeldrene sine. Kan ikke si mer om det, men jeg venter i spenning på at hun skal komme hjem :)

Ellers skjer det ikke så mye... Jeg har slettet et par personer fra livet mitt i dag, én gang for alle. Det er ikke slik at gresset er grønnere på den andre siden, og etter all den dårlige erfaringen med forhold som jeg har hatt, kan man vel si at jeg har lært en ting eller to... For eksempel kjenner jeg igjen en player når jeg ser en, og jeg tror ikke en dritt på flørtende kommentarer uten mål og mening. Jeg var nok ¨litt¨ krass i stad, men fyren fortjente det. Jeg er ikke interessert i NOEN, get it?? Så om noen hadde planer om å forsøke å lure meg inn i noe: JEG ER IKKE I-N-T-E-R-E-S-S-E-R-T. Et trykk på delete-knappen, og vips fjernet jeg et par masete mygg fra livet mitt. Enkelt og greit :)

Overførte bilder fra kameraet til dataen, og må innrømme at jeg ble uvel... Der så jeg bilder fra Alanya-turen i desember. Har ikke sett på de bildene i det hele tatt. Det var tungt å se Y og meg... På noen av bildene smiler vi faktisk. Jeg kjenner klumpen i halsen når jeg skriver dette. Lurer på hva han gjorde i går... Det var lørdagskveld, og han gikk sikkert ut... Men jeg tror nok at han gjorde mer enn jeg gjorde. Jeg verken så på eller snakket med noen gutter. Og jeg er VIRKELIG ferdig med party-livet. Selvfølgelig var det kult for noen år siden, men den tiden er forbi. Jeg blir så sliten og dårlig, at det ikke føles verdt det.

Her er noen bilder fra desember...

Norsk godis til godiskongen...





Slik så det ut, 11 av 14 dager!

Toalettet på Kipa :)



...og etter middagen leser man handlelapp.

@ Ravza

Sucuklu kasarli pide <3

En av tingene han mislikte å gjøre...

Et fabelaktig bilde...


Sløv kveld på Ali Baba, Oba.

Yogurtlu Adana @ Ravza <3


Vårt siste bilde sammen... :(


Været i Alanya m/lyn og torden 11 av 14 dager i desember 2010...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar