Google Website Translator Gadget

mandag 17. januar 2011

Pissed off

Ja, i går var jeg ganske pissed off (les forrige innlegg), men det går bedre i dag... Så beklager for et utrolig sint innlegg! Men tro meg, det var godt å få ut noe av det jeg har gått og bæret på. Takk til dere som holder ut og leser det jeg skriver, selv når det blir negativt til tusen :)

I dag er jeg syk(ere), så måtte ringe jobben og si at jeg ikke kommer i dag. Kan ikke risikere å smitte beboerne med baseluskene mine. Kjedelig å måtte holde meg hjemme, men jeg var nødt!!

Fikk pakken fra H&M i dag. Alt passet perfekt! Særlig den hvit-og svartstripete overdelen så overraskende bra ut. Herlig materiale! Sminken, ringene og armbåndet var like lekkert i real life (se tidligere innlegg m/bilder). Jeg digger H&M i dag, virkelig


Denne genseren fra H&M kommer jeg til å bruke MYE.


Clip on-håret fra Pilus passet forresten utmerket. Det så ut akkurat som mitt hår, tynne hårstrå, ufarget fra Russland, 100% ekte menneskehår, og KUN menneskehår. Skal være det beste håret man kan få tak i, og det må jeg si meg enig i. Ikke som det grusomme håret fra Butterfly Hairextensions - STYR UNNA! Det tar nok noen dager med øvelse før jeg får håret til å se best mulig ut... Må finne ut hvordan jeg skal plassere alle clipsene... Men skal definitivt bruke dem i Oslo til helgen! Ja, for nå er det kun fire dager igjen til jeg reiser på besøk til Marisol. Jippiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter og blar i Airshop-katalogen. Vi skal bestille noen produkter når vi reiser til Egypt, men det er så mye forskjellig å velge i mellom... Har lyst til å prøve en ny parfyme, men vet ikke hvilken jeg skal velge, så tenkte å lukte litt på Tax Free-en på Gardermoen når vi reiser. Noen tips til en spennende parfyme? Jeg har i de tre siste årene brukt Armani Code og Versage Crystal Noir + D&G The One en stund. Liker dyre, krydrete og ultrafeminine parfymer som er litt annerledes og sitter lenge. De hadde en vanvittig lekker parfyme i Tax Free-en i fjor... Lyserosa pakning med svart dekorasjon. Den var altfor dyr for min lommebok, men nå frister den... MEN jeg husker ikke hva den het, så dersom noen vet hvilken jeg prater om: ROP UT!


Min favoritt siden høsten 2005.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar