Google Website Translator Gadget

torsdag 20. januar 2011

Savn

Det var godt å snakke med deg i dag. Du minnet meg om hvem jeg brukte å være en gang i tiden, før alt skjedde... Jeg følte et snev av lykke, for første gang på veldig lenge. Du varmet meg i hjertet. Takk, for en fin prat.

Dilek snuppa har  kommet hjem fra Tyrkia nå, og snart blir det bryllup :D 9.juli gifter de seg, så jeg får finne meg en flybillett og komme meg til Kusadasi, Tyrkia. Aner ikke hvordan, men det finner jeg ut av :) Blir koselig! Mitt første bryllup på 20 år :)) Takk for før-invitasjonen :)

Ellers skjer det ikke mye... Det blir falske negler i stedet for manikyr, kofferten er ikke ferdigpakket og jeg MÅ få fikset øyenbrynene. Haha, hva har jeg drevet med i alle disse timene? Helt utslitt av å gjøre nesten ingenting. Snakket med Anette, og de kommer på lørdag som planlagt. Party, marty. Og Marisol henter meg på flyplassen i morgen. Kjekt, for jeg hater offentlig transport.

Ha en fin kveld, peepz! Skal forsøke å blogge litt i helgen.


Zapf Hahn -09

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar