Google Website Translator Gadget

tirsdag 18. januar 2011

Jøss

Sjekket statistikken nå, og i dag har bloggen min hatt 204 sidevisninger... Jeg ble ganske overrasket, siden det tydeligvis er noen der ute som leser bloggen min, men veldig få legger igjen kommentarer. Så dere som bare leser, men ikke skriver: Legg igjen en kommentar da vel :) Gøy å vite hvem dere er!

Visningstallet går alltid opp når det er noe ¨drama¨, så jeg regner med at flere har klikket inn på bloggen min av nysgjerrighet over hva som skjer. Kan da informere om at ingenting ¨skjer¨, og at jeg vil ha fred fra alt som heter drama. Dette er min blogg, og jeg skriver om det som opptar meg. Av og til dukker det opp temaer som gjør at enkelte mennesker blir nærtakende. Dette beklager jeg, og det er på ingen måte et personlig angrep. Skulle dere være uenige i det jeg skriver, så for all del: Si i fra. Men jeg vil ha sagt: Jeg fortjener ikke å bli mistrodd kun fordi noen ikke tåler å høre sannheten. Og i denne bloggen er det MYE sannhet.

Jeg skriver som regel generelt, men dersom jeg nevner personer holder jeg de anonyme. De som står meg nært, nevner jeg med fornavn og bilder. Mye av det som har skjedd i livet mitt, mange detaljer, deler jeg ikke -  fordi det tilhører fortiden og fordi det er for personlig for meg å dele via internett... Jeg har fortalt akkurat det jeg følte for å fortelle, verken mer eller mindre. Dersom noen lurer på noe, så ta heller kontakt. Jeg kommer ikke til å svare på kommentarer om mitt privatliv i ¨kommentarfeltet¨. Det er ikke alt som deles med omverdenen... Jeg har litt skamvett.

Jeg valgte blogspot.com i stedet for blogg.no nettopp fordi jeg visste at jeg kom til å få færre lesere. Det blir mer intimt, og jeg trodde lenge at kun vennene mine fant fram til denne nettsiden. Men tydeligvis finnes det flere der ute som titter innom bloggen min.

Ta kontakt da vel! :)

Slenger med et bilde fra min tid som blondie ;)

1 kommentar:

  1. Anledningen till att jag skrev det där var att jg jobbade med en kollega igår som ska ut och röka konstant, och gärna när det är som mest att göra, vilket ar gjort att jag tillex inte kunnat få tid till att äta... Igår stod jag med uppgör och rapporter med post och bank, medans det kom en massa kunder, och då skulle hon minsann ut och ta sig ett bloss. Jag sa nej, hon blev stensur men det har ju faktist att göra med säkerheten att göra... Blev så irriterad!

    SvarSlett