Google Website Translator Gadget

torsdag 13. januar 2011

Mer shopping

Etter en laaang arbeidsdag ble det litt for mange timers middagshvil. Resultat: En søvnløs natt. MEN jeg har underholdt meg selv ved å shoppe på nett - igjen. Det er så mye jeg har trengt lenge, men ikke har hatt råd til å kjøpe. Gleder meg virkelig til å få pakkene med klær, clip ons og hudprodukter i posten, så jeg kan føle meg fresh igjen! Har bestilt en primer som skal dekke mørke ringer under øynene (begynner å merke at årene sniker seg på...), en gelé som skal gi glød til slitne øyne, solpudder uten skimmer, shampoo som skal styrke håret og kanskje gi meg MER hår (tynt hår sucks...), beskyttende spray for å bruke i håret mens jeg ligger på stranden + tannbleking ¨gjør-det-selv¨ ;) Alle produktene ble bestilt fra http://www.vanitystore.no/

Blir spennende å se om noe av dette funker...! Beskyttelsessprayen fra Kérastase vet jeg kommer til å gjøre underverker. Jeg har brukt Kérastase-produkter i mange år (shampoo, balsam, hårkur, hårspray...) - beste på markedet. Var 3 for 2, så jeg betalte kun for 4 av de 6 produktene jeg kjøpte. Kjekt ;)

Bestilte også noe undertøy. Alltid deilig med noe nytt under klærne!



Solpudder fra Barry M Natural Dazzle


REN Active 7 Radiant Eye Maintenance Gel


Redken Hair advance


Smashbox Photo Finish Color Correcting Foundation Primer (Green)


iWhite Smile and go


Kérastase Brume Jour Protectrice


Enough is enough - ikke mer nettshopping på en stund ;) Har forresten fri i dag. Halsen verker, nesa er tett, jeg fryser og svetter... Kjempeflotte greier; nå som jeg skal ha min første FRIhelg på lenge, så blir jeg å tilbringe den under dyna. Hadde planer om å gå på byen, men ser ikke ut som det blir noe ut av det... Skal på jobb i morgen, for så å ha fri i et par dager. Nå synes jeg at magevirusene og influensavirusene som har florert i Harstad de siste ukene kan resignere!

HA EN TOPPERS DAG ALLE SAMMEN! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar