Google Website Translator Gadget

mandag 15. november 2010

ZZZzzzz.....

Var ferdig på jobb kl 15. De siste timene følte jeg virkelig at jeg gikk i sirup... Vi dro til Joker og kjøpte en deilig Big One HOT MEXICAN som jeg nøøøt... Herlig smak, skikkelig HOT!
Etter dette krasjet jeg i senga hvor jeg ble værende til nesten halv ni i kveld.... Ups! Fikk med meg mesteparten av Robinsonekspedisjonen. Heier på deg, Dan Richard ;) Ekte nordlenning, rettferdig, ærlig og litt metal (som jeg liker...) :D Jeg vil spy til ekle, selvgode og manipulerende Stian - ÆSJ!!!!!! Motbydelig, rett og slett. For ikke å snakke om David... No need to say more. Lurer litt på hvorfor jeg gidder å se på Robinson, for etter hver episode sitter jeg irritert igjen i stua og hater hele konseptet... Men likevel benker jeg meg klar foran skjermen hver søndag. Tror ikke jeg er helt alene om det heller ;)

Link til Dan Richards profil (med bilder): http://robinsonekspedisjonen2010.blogg.no/1282149473_dan_richard_davidsen.html


Etterpå ble det en episode med Åndenes Makt sammen med potetgullposen. Kan vel si at slankinga har fått et avbrekk... Det vil si; jeg kjemper videre i morgen. I dag var det godt å slappe av etter mange dagers slit. I morgen har jeg FRI, men må tidlig til køys, da det er en ny 7:30-vakt i vente på tirsdagen. Får i alle fall dagene til å gå, og godt er det...

Ellers er det no news fra you-know-who. Regner som sagt ikke med å høre mer fra den fronten. Dag fire uten forlovelsesring... Jeg burde vel byttet bilde på bloggen. Brukte mange timer på å lage det jeg har nå, så har hverken hatt tid eller ork til å lage et nytt. Blæh...

Good night, godtfolk! Nå blir det avslapping på sofaen med en eller annet tv-serie... Anbefaler denne nettsiden for å se gratis tv-serier på nett (ja, gratis selvfølgelig):
http://www.free-tv-video-online.me/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar