Google Website Translator Gadget

tirsdag 30. november 2010

Need for an update!

Det har blitt dårlig med blogging de siste dagene, av den enkle gurnn at jeg har vært uten min kjære lap top :( Etter å ha lastet ned Flag Counter til bloggen, fikk jeg et spionprogram i maskinen. TAKK SÅ J..... MYE. Anyway, jeg måtte levere inn dataen på Elkjøp, slik at de fikk installert Windows 7 på nytt igjen og slettet faenskapet. I hele to døgn har jeg vært uten lap top :( Den stasjonære bruker mamma, så derfor har jeg ikke hatt mulighet til å skrive mye. MEN nå er jeg back...

Baby og jeg er venner igjen :) Han innså et par ting, han sa unnskyld for de stygge tingene han har kalt meg, og han møter meg på flyplassen i Antalya. Vi skal tilbringe ukene sammen i Alanya... Har leid leilighet i Oba/Tosmur, så alt er i boks.

Neste helg drar vi til Ankara, for å shoppe julegaver. Jeg elsker Ankara!! Det er et eldorado for meg med alle de stooore kjøpesentrene. Vi gikk beserk på AnkaMall de to gangene vi var der... Tror vi brukte tre timer inne i én butikk. I Ankara finner man virkelig noe for enhver smak. LITT annerledes enn i Alanya hvor jeg er lei av kopier og dårlig utvalg av tyrkiske merker. Skal blant annet kjøpe babyklær, og utvalget i Alanya er elendig på den fronten. Kom gjerne med noen tips dersom noen av dere mener noe annet...

Vi skal selvfølgelig bo hjemme hos familien til Baby mens vi er i Ankara. Det får greit for noen dager... I helgene bruker ikke Nazli (søsteren hans) bilen til å kjøre t/r jobben, så vi kan bruke den og farte litt rundt. Det blir deilig å slippe alle bussene hit og dit... Yilmaz har betalt flybillettene våre, så vi tar fly Antalya-Ankara i stedet for å sitte i 8,5 timer på en varm buss. Hva er det med tyrkere og varme på offentlige steder? Noen ganger svetter jeg som en gris på langdistansebussene i Tyrkia... Kvelende varmt. Æsj... Og spør man dem om å gjøre det kjøligere, regulerer de varmen i ti minutter før de peiser på igjen. Nok om det :D

Uten pc var jeg nødt til å finne på noe annet, så jeg har funnet fram klær jeg skal ha med meg, vasket flere maskiner med skittentøy, betalt regninger, fikset leilighet, kjøpt inn noen julegaver, ja rett og slett vært veldig effektiv. Hmm, nå enser jeg en liiiten grunn til at jeg ikke har fått gjort noe i det siste... Bruker dessverre altfor mange timer foran skjermen, så fra nå av skal jeg skjerpe meg. Skal i alle fall prøve...

Om fire dager drar jeg til Tyrkia. Kan ikke si at jeg kommer til å savne Norge... Er tilbake 21.desember, og skal jobbe i julen. Venter på svar angående studielånet, og forventer å få en tilbakemelding any day nå. Håper på å bli økonomisk uavhengig i en stund framover, for livet mitt er uutholdelig slik situasjonen er i dag.

Enough said. Ha en fin kveld alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Så utrolig bra at dere er venner igjen, nå ble jeg glad! Haha, jeg må bare si hva jeg drømte inatt:p er litt for opptatt av blogger og utdanninga mi tror jeg, jeg drømte at du skrev et innlegg på bloggen din hvor du ba om hjelp.. Du skrev at det var en beskjed til Christine, også satt du opp hvor mye inntekt og utgifter du hadde, også spurte du om jeg kunne hjelpe deg med økonomien. Hahahaha:P

    SvarSlett