Google Website Translator Gadget

tirsdag 23. november 2010

Dag 02 – Min første kjærlighet

Ja, nå var det vel ikke akkurat kjærlighet, men forelsket var jeg så til de grader... Rudolf, 5.klasse. Kjekkeste gutten på skolen! Fikk mitt første kyss av han på klassefesten jeg hadde den vinteren... og glemte han aldri. Han sluttet på skolen jeg gikk på og flyttet sørover, men vi møttes igjen da jeg var 15 år - og ble sammen igjen.  Han var like fin som før, trente daglig på treningsstudio, hadde mørkt hår og brune øyne. Jeg fikk mange ¨venner¨ da vi ble sammen igjen, for han var så kjekk. Han er den dag i dag akkurat likedan som han var den gang, synes jeg... ;) Vil påstå at han var min første kjærlighet der og da, men min virkelige første KJÆRLIGHET møtte jeg ikke før mange år etterpå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar