Google Website Translator Gadget

mandag 22. november 2010

Liste-ting

Her er altså en liste med temaer som jeg skal skrive om hver dag i én måned: Jeg får neppe tid til å svare hver dag, så da får jeg heller ta to spørsmål av gangen etterpå... Skal forsøke i alle fall :P

Dag 01 – Presentér deg selv

Dag 02 – Min første kjærlighet

Dag 03 – Mine foreldre

Dag 04 – Dette spiste jeg i dag

Dag 05 – Hva er kjærlighet?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min beste venn

Dag 08 – Et øyeblikk

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Det her hadde jeg på meg i dag

Dag 11 – Mine søsken

Dag 12 – I min handveske

Dag 13 – Den her uka

Dag 14 – Hva hadde jeg på meg i dag?

Dag 15 – Mine drømmer

Dag 16 – Mitt første kyss

Dag 17 – Mitt favorittminne

Dag 18 – Min favorittbursdag

Dag 19 – Dette angrer jeg

Dag 20 – Den her måneden

Dag 21 – Et annet øyeblikk

Dag 22 – Det her opprører meg

Dag 23 – Det her får meg til å føle meg bedre

Dag 24 – Det her får meg til å gråte

Dag 25 – En første

Dag 26 – Hva jeg er redd for

Dag 27 – Mitt favorittsted

Dag 28 – Det her savner jeg

Dag 29 – Mine ambisjoner

Dag 30 – Et siste øyeblikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar