Google Website Translator Gadget

mandag 22. november 2010

Ingenting

I dag er en slik dag hvor jeg gjør ingenting... Rett og slett. Jeg orker ikke, kan ikke, gidder ikke, vil ikke. Ute blåser det helt vilt, og det er hvitt overalt. Stormen som herjer på Finnmarka nå merkes tydeligvis her også... Jeg tror at jeg er vær-sjuk, slik som kattene :P Så i dag skal jeg bare fortsette med å gjøre det jeg har gjort i hele dag: Ingenting. Regner med at resten av uka blir hektisk på jobb, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å ikke gjøre en dritt.

Ja, hva er siste nytt på Mr-you-know-who-fronten? Still not talking... Nå har det gått tre uker, og vi er der vi var når det hele startet. Han forstår ikke meg, og jeg forstår selvfølgelig ikke han. Så da blir det slik som det er nå... Og dersom det fortsetter å være slik som det er nå, står jeg singel på fb om ikke lenge. Finnes grenser for hvor langt ned man skal måtte trekke seg selv på grunn av en mann som ikke tåler at dama hans har andre meninger enn han selv. Vi kommer fra to forskjellige verdener... Da er det lov til å være LITT forståelsesfull ovenfor den andre parten, og det har jeg allerede vært... Nå er det hans tur. Love goes both ways!

 Han sier at VENNENE mine er falske, siden de er enige i avgjørelsen min... Dette var siste dråpen som gjorde at jeg gjorde det slutt med min forrige kjæreste, så det tar meg ikke et sekund å se en annen vei etter en slik uttalelse. Finnes grenser for frekkhet, og enkelte ting skal man holde seg for god for å si... I alle fall der jeg kommer fra. Jeg er utrolig takknemlig for de gode vennene jeg har. Jeg setter pris på dem og vet at de er der, selv om de er spredt rundt omkring i det vide land og vi ikke møtes ofte. Jeg vet hvem som støtter meg og hvem som er overfladiske. Mine venner sier i fra dersom de mener at jeg har gjort noe bra - eller noe dumt. Men i følge han er de bare falske, siden de ikke mener det samme som han... Ehh, den må han lenger ut på landet med. 

Jeg føler at vi ikke har noe mer å snakke om... Jeg vil ha en mann som ser på meg som likeverdig. En mann som respekterer meg, har innsikt og forståelse. Han har ingen av delene. Jeg gidder ikke høre på alt som er ¨feil¨ ved måten jeg tenker på kun fordi han har issues med det å være ¨Mann¨ med stor M. En ekte mann er den som viser seg fleksibel og står for det som betyr noe i livet, ikke han som ikke kan vike fordi han tror at han er mer verdt enn damer...at hans mening betyr mer fordi han er mann. I følge han, så er jo mitt syn på saken helt feil. Vel, newsflash: Dette er år 2010. Vi lever i et moderne samfunn... Kanskje er det HAN som burde oppgradere seg selv et par hakk.

Kjenner jeg blir sint av å skrive om dette, så jeg bare stopper her. I'm done with you...


Håper at dere andre har en litt mer innholdsrik og positiv dag enn meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar