Google Website Translator Gadget

torsdag 4. november 2010

Darkness...

En mørk dag... Skulle ønske at jeg aldri hadde måttet løfte beina mine ut av senga. Når denne dagen ikke har noe å by på ser jeg ikke noe poeng i å stå opp, for å se timene sakte svinne hen, til det blir kveld, så natt... Og til slutt en ny dag.

Slik årstiden er nå finnes det kun noen få timer midt på dagen hvor det faktisk er lyst ute... Jeg fryser inne, går rundt i de nye hjemmestrikkede grønne ullsokkene mine mens jeg minnes hvordan jeg satt ute på balkongen vår i Alanya med solskinnet mot ansiktet mitt. Her er det ingen varme. Det er mørkt, kaldt, ekkelt... Jeg hører ikke til her - Det har jeg aldri gjort.

Må gå i dusjen, spise frokost og vente på at klokken blir såpass mye at jeg får lagt meg under dyna igjen... Skal på jobb 7:30 i morgen, så heldigvis kommer ikke denne dagen til å vare så veldig lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar