Google Website Translator Gadget

fredag 19. november 2010

Party med jobben

Ja, så meldte jeg meg til slutt på førjulstreff (les: FEST) for de ansatte på sykehjemmet. Mange folk har meldt seg på, det blir live musikk og koldtbord. Sikkert masse god stemning! Svarfristen gikk ut forrige fredag, og som vanlig tenkte jeg på å holde meg hjemme. Men så møtte jeg på Maria og Monika i går, og lot meg overbevise til å bli med likevel... Monika la ut penger for meg, og det var helt i orden at jeg meldte meg på i siste liten... Jeg var nødt til å si ja. Uhm :P

Nå har jeg sovet i en time etter jobben, fått farget hår (ettervekst er ikke pent) og øyenbryn. Venter på at neglelakket skal tørke, slik at jeg kan finne ut hvilken kjole jeg skal ha på meg... Fikk tilbake kjolen jeg lånte til en kollega i forrige uke, så tenkte på å bruke den... Men det er noen kilo siden den ble kjøpt :S Får se hva det blir til... Pictures coming up! Kameraet skal selvfølgelig være med, som vanlig.

Skal på vorspiel først, så middag kl 20 og deretter bare drikke... :P Gleder meg! Tidligere år har jeg vært nest yngste deltaker på julebord, og selv om damene på Sama ikke skal undervurderes må jeg si at det er utrolig gøy at så mange assistenter har meldt seg på i år!

Forsøkte å ringe Mr you-know-who, men han tok ikke tlf (not surprised...). Skulle informere om at jeg skal på festen i kveld. Nå kan han i alle fall ikke klage senere på at jeg ikke sa i fra... Jeg har ikke vært på fest uten han etter at vi ble sammen. Ja, jeg er litt kjip... Men det har vært greiest for oss begge å holde oss hjemme i helgene, så vi vet at den andre ikke driver med noe tull. Men nå driter han jo i hvor jeg er og hva jeg gjør, så da er det jo greit... Han visste om festen og hadde sagt at jeg kunne gå, det gjorde ingenting for han. Jeg tenkte at jeg skulle være hyggelig og si i fra om at jeg faktisk drar, men han er så dritsur at da får det være det samme.

Nå er neglelakket tørt, så kjole it is. Ha en riktig god helg alle sammen :))

Her er noen bilder fra julebordet, 2006:





Aldri vært så ødelagt dagen derpå som etter dette julebordet... Kan si at det ble to år til neste gang, og jeg holdt en meget lav profil... :P

1 kommentar: