Google Website Translator Gadget

onsdag 3. november 2010

Gourmetmiddag alene...

Ja, det ble virkelig det i dag... Mens jeg går og venter på studielånet er det temmelig tomt i pengekassa. Var på leting etter noe spiselig i fryseren, og fant to biffsnurrer av indrefilet med ost, urtesmør og bacon som ble kjøpt til den nette sum av 174 NOK. De ble puttet i fryseren i vente av en spesiell anledning som ble i dag (?). Dagens middag ble altså biff med stekte pepperkrydrede poteter og rosépeppersaus (ja, jeg elsker pepper). Inntok måltidet helt alene, så må innrømme at det nok ville smaket ti ganger bedre dersom jeg hadde selskap. Ja ja, greit å spise biff når man er på fattigdommens rand... ;)

Nå skal jeg sløve på sofaen med noen episoder av Grey's Anatomy... Har mange ¨viktige¨ ting å gjøre, men i dag gidder jeg rett og slett ikke. Jeg har vondt i hjertet etter savnet av Yilmaz... Ingenting gir en større mening akkurat nå, enn å drømme meg bort i Grey's.

Jeg vil hjem...where I belong.

På bussen fra 100.yil til Bahceli, Ankara.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar