Google Website Translator Gadget

tirsdag 23. november 2010

Miss my hair

Ja, jeg savner det lange håret mitt sykt mye :( Hadde spart til langt hår og jobbet hardt for det, men i vinter fikk jeg et innfall om å både stripe det lyst OG klippe det helt kort. Veldig kult der og da, men jeg fant raskt ut at det var utrolig tidkrevende å style en kort, usymmetrisk hårfrisyre.

Nå er jeg igjen i gang med å spare, men det går sakte, siden jeg er nødt til å klippe meg nå og da, for å balansere lengdene. Jeg vil ha håret mitt tilbake!!! Bleiket håret fordi typen min så et bilde av meg med blondt hår, og syntes jeg var sååå pen. Klippet håret fordi det ble så ødelagt av bleikingen, og fikk det stripet for å nøytralisere alle de forskjellige nyansene jeg hadde i håret etter hjemmebleiking og farging :P Nå er det back in black, slik jeg SKAL være. Legger ut noen før-og etter bilder:


FØR: Egypt -09


Nyklipt: Først slik...



Nyklipt 2: Kortere og blondere versjon.
 Helt kortklipt på ene siden, lengre på andre siden
og skrå sveis fra venstre til høyre bak.


Min opprinnelige hårfarge... (Og LITT mye hårspray)



NÅ: Sparesveis. No need to say more...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar