Google Website Translator Gadget

lørdag 27. november 2010

Dag 06 – Min dag

Ok, for de av dere som lurer på hvorfor jeg skriver Dag 04, Dag 05, Dag 06 osv: For seks dager siden startet jeg opp med en listeting hvor jeg hver dag skriver om et nevnt tema (se liste nedenfor)... :) Hadde ikke trodd at jeg kom til å holde ut så lenge som jeg har gjort, så dette går over all forventning.

Min dag: Tja, regner med at jeg skal skrive om hva jeg har gjort i dag, ikke om hva jeg skulle ønske at jeg kunne gjort, for da hadde jeg i alle fall valgt noe annet ;) Uhm... Skal vi se.

Jeg fikk ikke sove i det hele tatt i natt, så jeg sloknet i 11-tiden i dag formiddag. Stod opp igjen kl 16, dusjet og dro på REMA og handlet inn middagsmat (ribbe og lapskaus - Nam!) + godis. Fikk akkurat montert og installert den nye tv-en før X-Factor begynte :) Slang meg ned på sofaen med karamellfudge og Pepsi Max, heiet fram Atle, fikk med meg kveldens episode av Senkveld og ligger nå i senga. Jeg er trøtt. Det var såvidt jeg ikke sovnet i nyhetspausen... Måtte virkelig kjempe for å holde øynene åpne. Så jeg har med andre ord gjort utrolig lite fornuftig, men har hatt en koselig dag :)

Hadde en noe interessant opplevelse under innstilling av tv-kanalene:

Jeg: Kabelen skal kobles i bakpå tv-en
Mamma: *Lete lenge bak tv-en* Ok, nå er den i.
Jeg: Er du sikker på at den er koblet rett?
Mamma: Selvfølgelig. Det var jo bare et hull å stikke den i...
Jeg: *Søke søke søke* Det kommer ikke opp noen kanaler...
Mamma: Det står jo ¨dette kan ta flere minutter¨, så du må sikkert bare vente litt...
*Etter et kvarter*
Jeg: Ehh, er du sikker på at du har satt kabelen i rett hull?
Mamma: Jaaa, sier jeg jo!!
Jeg: *Sjekker bak tv-en* Herregud, du har hengt kabelen fast i skruehullet!!!!

Så jeg satt altså i 15 minutter og ventet på at tv-en skulle fange opp signaler fra skruehullet.... Snakk om å leve i håpet :P Gamlinger og moderne teknologi; er det muulig, sier jeg bare...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar