Google Website Translator Gadget

tirsdag 9. november 2010

Spørsmål og svar

Har ikke vært noe fan av lister, men jeg får ikke sove... Stjal denne fra Christine, så here goes:

1. Siste du drakk: Pepsi Max
2. Siste telefonsamtale: Med Yilmaz
3. Siste mottatte sms: Var nok fra Yilmaz ;)
4. Siste sangen du hørte på: Uhm, ikke hatt tid til å høre fra musikk i dag. Hørte noe dårlig goth i går.
5. Sist du gråt: I stad når jeg så Baby på web cam...
6. Sist du kjøpte en gave: Uhm, må ha vært i Alanya for 1,5 uke siden... Kjøpte div. til mamma, veske til ei på jobben og selvfølgelig delte Baby og jeg på forlovelsesringene, så det blir vel en slags delt gave... :P
7. Sist du ga en klem: På jobben i kveld :) Ei som gratulerte meg med forlovelsen ;)
8. Sist du sa jeg elsker deg: For 40 min siden.
9. Siste gang du følte ekte glede: Når jeg lå i armene til Yilmaz...
10.Siste gang du var sint: Haha, for et par dager siden... Hadde en fight med Baby ang jobbsøking :P Krangler om mye teit når man savner hverandre.


DETTE ÅRET:

11. Beste ferie: Rundtur langs Svartehavet med Baby i sommer.
12. Opplevd urettferdighet: JA!!!
13. Lært noe nytt: Man lærer så lenge man lever... I alle fall BURDE det ringe noen bjeller av og til.
14. Kysset noen fra din top friends liste: Top Friends? :P Ehm... Vet ikke helt hva det er snakk om, men jeg har nok bare kysset på Baby :)
15. Har du fått nye venner i år: Njæ... Ikke som jeg kommer på nå :P Tiden min går nok mest til Baby, og mine kjære og kjente venner.
16. Sluttet å være forelsket: IMPOSSIBLE!
17. Ledd til du har begynt å gråte: Maaaange ganger :))
18. Møtt noen som har forandret deg: Ja!
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Jeg vet hvem som er mine virkelige venner.
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Ja, men hadde ikke forventet noe annet...
21. Årets happening: Baby og jeg forlovet oss :)) Finnes mange stunder, men ingenting slår den dagen.

SANNHET:

22. Er du lykkelig: Nei, kun når jeg er med Baby... Og når planene våre blir til virkelighet kommer jeg til å være lykkelig hver eneste dag fra morgen til kveld :)
23. Hvor mange barn vil du ha: Et barn, kanskje to... Kommer an på hvordan det går :P
24. Har du kjæledyr: Aramis, Missy og Fricke... To katter og én hund. Skulle gjerne hatt flere katter :)
25. Vil du forandre navnet ditt: Jepp, hater etternavnet mitt som tilhører han liksom skulle være faren min. Skal bytte så fort jeg gifter meg med Baby... Blir da hetende Elisabeth Avci. Fengende?
26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Var i Alanya, kranglet med Yilmaz, drakk Efes alene på sengen, slo en mild hjernerystelse på meg i dusjen!! Skulle spise middag på Angora, men kastet opp pga hjernerystelsen, så Baby spiste middagen min og drakk bursdagsdrinken som jeg fikk av mine gode venner. Gikk så hjem, kastet opp mer og la meg... Super bursdag :P
27. Når våknet du i dag: Kl 13:00... Akkurat tidsnok til å rekke en dusj og litt mat før jobb.
28. Hva gjorde du midnatt i går: Var på nattevakt på sykehjemmet.
29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Ehm, rart spørsmål...
30. Sist gang du så pappan din: Han har aldri vært noen ¨pappa¨, men greit: 12 år siden i en begravelse...
31. Hva ville du forandra i livet ditt: Jeg ville hatt null studielån, en høyskoleutdannelse og fast jobb, pluss vært gift og bodd sammen med min Yilmaz.
32. Hva gjør du akkurat nå: Svarer på rare spørsmål og angrer på at jeg startet på disse greiene... :P
33. Hva føler du i dette sekund: Jeg er trøtt!
34. Hva går deg på nervene akkurat nå: Uhm, at Pepsi Max-en er tom, og at jeg derfor må gå helt ut på kjøkkenet for å hente en ny!
35. Foreldre sammen eller skilt: Skilt.
36. Hva er ditt virkelige navn: Kåre.
37. Sivilstatus: Forlovet.
38. Stjernetegn: Krepsen.
39. Gutt eller jente: Jeg er ehh, jente?? Hva slags spørsmål er dette? :P
40. Barneskole: Hagebyen.
41. Ungdomskole: Hagebyen.
42. Videregående: Drottningborg, deretter Eidsvoll.
43. Hårfarge: Opprinnelig blondhåret, men nå: Brunt.
44. Langt eller kort hår: Befinner meg i sparemodus etter en kort-kort periode i vinter/vår.
45. Høyde: 1.66
46. Er du betatt av noen: Ja, selvfølgelig! Jeg elsker deg, Yilmaz ;) Som dere sikkert har skjønt :P
47. Exstantions: Skrivefeil, men nei...
48. Piercinger: Ja, sju... Hatt i nesa, men tok den ut i fjor.
49. Tatovering: 1. I korsryggen... Vil ha en til.
50. Høyre eller venstrehendt: Venstre.


AKKURAT NÅ:

51. Antrekk: Grå Adidasbukse og en grønn topp fra H&M. Klar for køya!
52. Dagsform: Trøtt...
53. Lyst på: Steakhouse Burger fra Burger King! Er sååå sulten, men på slanker'n, så har egentlig lyst på alt mulig :(
54. Savner: YILMAZ.
55. Alene eller sammen med noen: Uhm, jeg er fysisk alene nå, men skulle selvfølgelig ønske at jeg var sammen med kjæresten min.
56. Hvor er du: Hjemme.
57. Sminket eller usminket: Usminket i dag... Elsker sminke til vanlig.
58. Trøtt eller våken: Alltid trøtt.
59. Blid eller sur: Ikke blid, sjeldent sur... Akkurat nå er jeg bare trøtt!
60. Ønsker du var hvor: I armene til Baby.
61. Spiser: Ingenting før i morgen...
62. Drikker: Ingenting :(
63. Nå skal jeg: Legge meg!
64. Hører på: Susingen fra pc-en.
65. Venter på: at denne listetingen skal bli ferdig...



FRAMTIDEN DIN

66. Lyst på barn: Allerede svart på det spørsmålet...
67. Lyst til å gifte deg: Ja.
68. Funnet mannen i ditt liv: Ja!! Det er det INGEN tvil om!!!



HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne: Begge deler kombinert ;)
70. Høyere eller lavere: Høyere!
71. Alvorlig eller humoristisk: Humoristisk, men alvorlig på de rette stedene.
72. Eldre eller yngre: Uhm, vet en som blir sur dersom jeg svarer yngre nå :P Men han er jo yngre selv, så ;)
73. Romantisk eller spontan: Begge deler!
74. Fin mage eller fine armer: Mage, men bryr meg ikke om muskler...
75. Tattovering eller piercing: Piercing. Tattis på menn er ikke fint, rett og slett.
76. Voldsom eller forsiktig : Hverken eller...
77. Forhold eller bare lek: Forhold.
78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Hverken eller.


HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Ja :D
80. Drukket sterk alkohol: Ehh, ja?
81. Mista brillene/linsene: Ja, linsene mine :((
82. Sex på første date: None of anyones business.
83. Knust noens hjerte: Dessverre.
84. Fått ditt eget hjerte knust: Jepp.
85. Blitt arrestert: Nope, men ble kjørt hjem i politibil en gang... Gratis skyss etter et fuktig julebord :)
86. Takket nei til en invitasjon til date: Maaange ganger.
87. Grått når noen har dødd: Seriøst, hva slags teit spørsmål er dette? Selvfølgelig har jeg det!
88. Likt en venn som er gutt: Ehhhhh, ja?



TROR DU PÅ:

89. Deg selv: Kommer an på hva som menes med det...
90. Mirakler: Det finnes ikke mirakler, men det finnes en skjebne.
91. Kjærlighet ved første blikk: Nei, jeg tror på tiltrekkelse.
92. Himmelen: Jeg tror på et bedre sted etter døden... Tror også på reinkarnasjon.
93. Nissen: Ja, seff...
94. Kyssing på første date: Nei.
95. Engler: Ja.



SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Yilmaz.
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Ja, en gang i 10.kl gjorde jeg en tabbe der... Innrømmer det :D
98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja, men langt i fra mulig for alle. Langt flere enn man tror har seg med andre nå og da uten at partneren finner ut av det...
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: YILMAZ`AVCI. Han er mitt ALT.

Takk Gud, for at denne ufattelig lange og meningsløse listetingen var over. Puh :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar