Google Website Translator Gadget

onsdag 17. november 2010

BLÆH!

Advarsel: Jeg har ikke mye positivt å skrive om i dag, så dersom du ikke har lyst til å lese litt ekte frustrasjon, stop reading now!

Formen er elendig. Var ikke på jobb i går og i dag, noe jeg ikke synes er hyggelig. Det er ikke lenge siden jeg begynte å jobbe der, så håper ikke at det blir noen misforståelser angående fraværet. Jeg hadde dårlig samvittighet, men av og til er det bare sånn...

Nok sykdom.

Ellers er ingenting er som det skal. Alt raser sammen... Mr you-know-who kontakter meg daglig, for å fortelle hvor mye han hater meg. I går ba jeg han om å please blokkere meg fra Msn, siden han ikke klarer å styre seg selv med å kontakte meg kun for å slenge usaklig dritt. Til syvende og sist gjorde han (visstnok) det. Jeg skrev at jeg ville ha fred, og han bare ¨det vil jeg óg¨ :) Hehe, er ikke det litt selvmotsigende å komme med en slik uttalelse når HAN er den som har kontaktet MEG? Han ba meg om å ikke kontakte han mer dersom jeg svarte nei, og jeg har respektert det. Likevel tikker det daglig inn stygge kommentarer på Msn-en min. Jeg ber han slutte å skrive til meg, men han fortsetter, og da klarer ikke jeg la være å svare :(

Alle tårene, og ¨jeg er såååå lei meg¨, går over til ¨jeg har ikke gjort noe galt. Det er DU som er problemet¨ hver gang det blir uenighet. Hva er vitsen med å si unnskyld når man ikke angrer? Jeg gidder ikke å si unnskyld til noen dersom jeg ikke har gjort noe galt... Ser ikke poenget i å late som. Denne gangen derimot, påtar han seg ingen skyld. Han mener at alt dette er min feil, og det er beundringsverdig hvordan han klarer å forskyve skylden så til de grader over på meg, i stedet for å se inn i seg selv og ta ansvar for egne handlinger. Jeg har tidligere sagt ¨greit¨ og gjort som han ville, for det har vært enklest slik... Jada, jeg vet at det ikke var lurt, men trodde ikke at han dermed tok det for gitt at jeg alltid skulle kue meg. Jeg er et menneske - kan hverken forhåndsinnstilles eller fjernstyres!!!! Det er visst vanskelig for han å takle at jeg nå står på mitt, VET at jeg har rett og nekter å gi meg. Sikkert derfor han kontakter meg, for han tror at ¨i DAG sier hun unnskyld¨... Newsflash: Jeg kommer ikke til å si unnskyld!! Kontakt meg heller når du har innsett hva du har gjort, eller DON'T!!

Jeg klarer ikke mer. Er sliten. Lei. Konstant trøtt, da marerittene tar all nattesøvnen... Jeg er blakk. Nevnte jeg lei? DRITTLEI... Vil vekk herfra. VEKK!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar