Google Website Translator Gadget

fredag 26. november 2010

Ny jobb: Møbelmontør

Jeg er veldig usikker på om dette fakisk er en lønnet jobb (tvilsomt), men jeg kunne absolutt ha søkt på en slik stilling (dersom det fantes). Etter å ha sett litt på mammas tapre forsøk på å montere vårt nyinnkjøpte tv-bord, overtok jeg bruksanvisningen og fikk orden på sakene! Tv-bordet var flatpakket, i mange små små deler. Ikke ante jeg at et møbel skulle være så komplisert å sette sammen! Men jeg fikk det til... Og resultatet var supert! Et skikkelig lekkert tv-bord. Må presisere at dette er første gang jeg har tatt i et skrujern, og at jeg er av de som ser at møblene helst ankommer ferdigmonterte. Klapper meg selv på skulderen etter dagens innsats.

Fikk i dag høre fra en person som jeg ikke har hatt kontakt med på lenge - av en spesiell grunn. Det er rart hvordan man av og til ikke ser hva man har foran seg, men i ettertid tenker tilbake og ønsker at det hele hadde endt annerledes. Dette er et slikt tilfelle. Jeg tok et valg, og har i ettertid sett at valget var feil. Likevel er det langt i fra sikkert at min andre valgmulighet ville vært riktig. Av og til henger man seg for mye opp i det å velge rett alternativ, men det finnes ingen regel som heter at kun det ene valget er riktig. Alle alternativene kan være feile, for alt man vet. Anyway, i mitt tilfelle vet jeg at jeg skulle valgt mitt andre alternativ eller krysset av for ¨Vet ikke¨, og latt det forbli uløst. Det er lenge siden nå, og jeg kan endre på det når som helst, men likevel velger jeg å ikke gjøre det. Sannsynligvis hadde det aldri blitt det samme som det kunne ha blitt den gangen... Vi er ikke de samme. Livet gikk videre. Men det var godt å høre fra denne personen i dag og vite at man fortsatt ikke er glemt.

Tja, ellers skjer det veldig lite spennende i livet mitt... Jeg tenker fortsatt på hva jeg skal gjøre angående reisen neste helg. Ska jeg reise eller bli hjemme?

Good night, peepz :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar