Google Website Translator Gadget

torsdag 25. november 2010

WRÆÆÆÆÆÆL!!

Jeg vil rope høyt, skrike av all min makt, for å få ut alt jeg går og bærer på. Nå er det faen meg nok!!!!! Jeg finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten!!! SKUFFET er jeg. Mr-you-know-who og jeg er game over. Nå er virkelig grensen nådd for hva jeg finner meg i... Det fungerer ikke, rett og slett. Jeg har lært at jeg er for god for dette. Ingen fornuftige mennesker ville funnet seg i å bli behandlet på denne måten.

Å være i et forhold med en tyrker er ikke enkelt. Man er forskjellige. De har et annet kvinnesyn blant annet. Men dette handler ikke om kulturforskjeller. Det handler om han som person. Jeg har aldri opplevd noe så ille som dette! Han er ikke voldelig. Det er vel det eneste positive jeg har å si om han akkurat nå...

Nå har jeg herved resignert og gått i dekning. Han får ta kontakt dersom han angrer seg, men selv ikke da vet jeg om vi kan ha en framtid sammen. Jeg skal dra til Tyrkia neste lørdag. Hvordan skal det gå for seg? Ser ut til at jeg blir hjemme i Harstad i stedet for.

Vil takke mine venner for støtten gjennom all denne dritten. Dere har vært underbare! Og jeg vet godt at dere er ekte venner, ikke falske, slik Mr-you-know-who påstår. Takk for at dere lytter og kommer med råd. Jeg har vært treg med å ta en avgjørelse, men en forlovelse er ikke noe man bare kaster bort. Alle møter motgang, og jeg er nok mer tolerant i forhold til det å bli behandlet dårlig... Mest fordi jeg tenker med hjertet, ikke hjernen. Så takk, for at dere har sagt deres mening...

God knows what the future will bring...


There was a time when you actually cared...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar