Google Website Translator Gadget

lørdag 20. november 2010

Dagen derpå

...Formen er fin. Noe redusert, men hva annet kan man forvente etter førjulsfest med jobben? Vi hadde det supergøy i går :) En vellykket kveld med god mat, fin bordsetting og masse hyggelige mennesker. Først hadde vi et lite vors, så dro vi oppover til travbanen hvor festen skulle være. Vi spiste, drakk og stemningen ble bedre og bedre. Men folk dro jo hjem så tidlig!! Kl 2 var lokalet tømt for folk :( Og vi så oss nødt til å dra hjem vi også... Vi danset myyye på slutten, da vi kuttet ut han som spilte live musikk, koblet mobilen til Marita inn på anlegget hans og nøøøt... Ble skikkelig Alanya-feeling med masse go'låter fra sommeren. Tror musikeren ble litt fornærma, men seriøst... Spille Stayin' Alive i 2010?! Stemningen var på topp, og flere ville ut på byen... Men jeg sa takk for meg og dro hjem - til stor glede for Yilmaz som satt våken og ventet på at jeg skulle ringe. Han var bekymret og sjalu, og jeg tror han trengte å føle på den følelsen igjen. Jeg er så glad for at jeg lot meg overtale og ble med på festen. En flott anledning til å bli litt bedre kjent med de man jobber med, se hverandre i noe annet enn de hvite sykehjemsdraktene, prate om noe annet enn arbeid og være litt mer menneske :) TAKK, Monika og Maria, for at dere fikk meg med! Og en stor takk til alle dere andre som gjorde kvelden vellykket :)

Det ble ikke tatt mange bilder... Kun noen få ved bordet med én gang vi ankom. Etterhvert ble kameraet avglemt... :-/ Men men, here goes:


Marit og Maria


Til høyre for oss :)


Til venstre!


Bordet vårt :)





Siv!


Monika, Maria, meg :)


Siste bilde før kvelden tok av... :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar