Google Website Translator Gadget

onsdag 9. november 2011

Takk...

...for fine tilbakemeldinger. Det var godt å begynne å blogge igjen, og få fortalt hva som egentlig har foregått i livet mitt. Takk for at jeg fikk dele det med dere.

I dag våknet jeg sent, kroppen ville ikke lystre, og hele dagen har jeg ligget på senga med lap top-en og gjort ingenting. Timene har flydd avgårde, og det er natt igjen uten at jeg har fått gjort noe fornuftig. Fant forresten ut at det er på torsdag jeg skal hjem til Harstad, ikke i morgen. Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg ikke helt orden på dager eller måneder. Her om dagen signerte jeg 05.10.11 på en pakkeutlevering... LITT desorientert, ja.

Yilmaz tok en pause fra lesingen, og vi så på ¨Da damene dro¨. Utrolig morsomt program, da særlig siden det er fra Nord-Norge :) Yilmaz forstår en del, men det er ikke så lett når han lærer bokmål på høgskolen, og samtidig skal forstå den utpregede dialekta vi har her nord. Blir til at jeg sitter og oversetter til han. Er så gøy. Ler så jeg griner av mannfolka som blir igjen hjemme og må gjøre alt selv :) Yilmaz koser seg, og så kjenner han seg igjen fra i sommer når vi var der ute. Laukvik ligger i Lofoten, og vi kjørte forbi der. Dersom du ikke har besøkt Lofoten ennå, så har du virkelig gått glipp av noe. Legger ut noen bilder fra når vi var der ute i sommer:

Yilmaz på Vikingmuseum.


Veldig få autentiske ting å oppleve der, men 
gøy for Yilmaz å få et innblikk i litt norsk historie ;)

En av de mange sandstrendene i Lofoten...

Fine mamma <3



Baby testet vanntemperaturen ;)

Vi besøkte mange småbygder og tettsteder på veien ut til Å.

Å i Lofoten. Lenger kommer man ikke.

...Og hva kunne man spise i Lofoten?
FISK!!!!!!!!
Vi kjørte tilbake til Leknes og endte dagen med en kebabpizza ;)

Fantastisk natur med blått hav og dramatiske fjellformasjoner <3










1 kommentar:

  1. aww, lofoten:) Jeg har familie der faktisk, men lenge siden jeg har vært der nå.. Ha en fin dag!

    SvarSlett