Google Website Translator Gadget

søndag 27. november 2011

I didn't go back...

Nå er helga over... Den gikk altfor fort som alle helger gjør, men vi har virkelig hatt det fint denne gangen. Når vi skulle kjøre til Narvik, så kjente jeg at jeg ikke ville tilbake ennå. Yilmaz har masse skolearbeid, og egentlig nok med seg selv. Selv om han vil at jeg skal være der, så synes jeg at det er greit at han får ei uke hvor han virkelig kan prioritere skolearbeid. Vi kjørte han til Narvik, og med en gang vi åpnet døra slo den ekle stanken fra kjøleskapet mot oss. BLÆHH!!! Jeg ble kvalm igjen :( Men mamma klarte å finne ut hvor det kom i fra; fra kjølesystemet bak kjøleskapet. Så etter at hun hadde vasket der med JIF, var plutselig lukten borte. Herlig! Kan ikke forklare hvor glad jeg ble! Kanskje jeg nå klarer å fortsette å bo der uten å måtte spy... Det hele har virkelig plaget meg. Anyway, vi pyntet med adventstake, julestjerne og lys, og det ble skikkelig vinterkoselig hos oss. Årets første ordentlige snø dalte ned og Yilmaz tente det første lyset i adventstaken. Hans første adventslys noensinne.

Etterpå kjørte jeg hjemover med mamma. Blir i Harstad i ei uke. Det blir lenge å være uten Baby, men jeg kjente virkelig at jeg trengte tid vekk fra leiligheten. Takk Baby, for en fantastisk fin helg <3 Jeg elsker deg så utrolig høyt. Og Aramis savner deg nå... Du er verdens kuleste. Når vi kom hjem løp han rett inn i leketunnelen sin og ventet på at du skulle komme og leke med han. Han så riktig skuffet ut når han innså at du ikke var her :(

Ønsker dere alle en fin start på en ny uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar