Google Website Translator Gadget

mandag 28. november 2011

En ny dag

UTROLIG godt å våkne opp i dag og være uthvilt. Har faktisk sovet 10 timer i strekk, og det er lenge siden. Har vært kvalm i flere timer nå, og har en ekkel halsbrann. Hva er det som skjer med meg? :-/ Seriøst, jeg begynner å lure nå...

Det var rart å sove i sin egen seng - uten Baby. Men jeg vet at det er til det beste. I går satt jeg rett ut foran tv'n og så på Don't be afraid of the dark. Fy søren, for en ekkel film! Til tider nasty! Jeg trodde aldri at jeg kom til å freake sånn ut av små ekle vesener, men de var kjempeskumle. Jeg har ventet på filmen i nesten et år, så det var store forventninger til denne. Må si at den skuffet litt, men likevel imponert over at den klarte å skremme meg... Jeg er ikke så lettskremt etter å ha sett sånn cirka 500 skrekkfilmer/grøssere ;) Må bare si at det er re-maken av den originale filmen fra 1973, ikke originalen selv.

Skal snart avgårde for å se på julegave til Baby. Vet akkurat hva jeg skal kjøpe, men kan ikke skrive det her, siden han av og til titter innom bloggen min. Vi er enige om ¨ingen gaver¨ pga vår elendige økonomi, men dette er en gave som jeg vet at han virkelig ønsker seg. Can't say more... Skal også kjøpe inn litt brus og diverse, slik at vi har til jul. De har så mange gode tilbud på Coop Obs! nå. En eller annen dag til uka skal jeg innom Alanya-butikken, for å handle inn noen produkter til Yilmaz. Vi kjøpte en del i Thai-butikken sist vi var i Harstad, men Yilmaz har spist opp alt :P Nesten i alle fall :P Dimes Cherry Juice, yaprak sarma, lahana sarma, hummus, pop kek... All gone. Så jeg tenkte å prøve Alanya-butikken for første gang. Den skal være dyrere, men siden den heter Alanya Matsenter har den sikkert en god del tyrkiske produkter til salgs, og er verdt et besøk.

Ha en god dag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Den filmen må lastes ned, elsker sånne typer filmer :) Hvor i Harstad er den butikken? Vi skal en tur til Harstad når Fatih kommer til Norge så kan være kjekt å ta turen innom der så han får seg noe snadder :)

    SvarSlett
  2. Ah Da skal vi absolutt ta turen innom der. Har en onkel so har bosatt sæ i Harstad :) Æ bor på Setermoen når æ e i Norge, og pendle litt til mamma i Sørreisa når æ har fri fra jobb. Og filmen e satt på nedlasting no, glede mæ :)

    SvarSlett
  3. Blir som en epoke som tar slutt når pendlinga mellom Norge og Tyrkia e over! Glad æ e ferdig med den tia, og ikke minst at æ blir værende der nede :)
    Skal kose mæ, og håpe nattesøvnen ikke blir totalt ødelagt ;)

    SvarSlett
  4. Økonomisk sett blir det knallhardt, men absolutt verdt det! Vi har klart oss bra egentlig på tyrkisk vis siden april så alt går bare man vil. Fatih e foreløpig totalt allergisk mot å bosette sæ i Norge så planen e å bare bli der. Men etterhvert som det nærme sæ skolegang for lillegutt i magen om mange år så må nok temaet opp til diskusjon igjen.
    Kjekt med egen leilighet, kanskje vi gjør det motsatte i Norge etterhvert :D Nei huff det å være så korte perioder e grusomt, aldri mer! Det va nesten selvpining. Har heldigvis ikke hatt så mange sånne turer for fysj det va jævlig!!

    Kos dæ med film :)

    SvarSlett