Google Website Translator Gadget

torsdag 24. november 2011

Hjernerystelse

Når jeg spurte her om dagen om det kunne bli verre... Så er svaret: JA, tydeligvis. Etter en ulykke i forgårs hvor jeg virkelig slo hodet mitt hardt, har jeg nå hjernerystelse. Det er 2. gang på et år! Sist var i Alanya i fjor, da jeg slo hodet mens jeg var i dusjen. Kastet opp som en gris og var dårlig i en hel uke etterpå... Denne gangen er det akkurat likedan. Jeg er konstant kvalm og har til tider kastet opp. Skjelver, har vondt inni og rundt hodet, har null smakssans og forstyrret luktesans (enkelte hjernefunksjoner slår seg av eller forstyrres under en hjernerystelse) og har vært en del forvirret. Har ligget i senga mesteparten av tiden, og Yilmaz har fått beskjed om å vekke meg hver tredje time... Ingen tv, ingen data, ingen lesing... Men jeg klarte ikke å holde meg unna dataen. Klokka er halv sju om morgenen og jeg har nettopp kastet opp - igjen. Måtte inn og sjekke Face + fortelle dere hvor h*** uheldig jeg er :( NÅ TAKLER JEG IKKE FLERE NEDTURER.

Så til dere som har skrevet til meg på Facebook: Jeg svarer etterhvert, men ikke nå. Det kommer til å være stille en stund framover...

1 kommentar: