Google Website Translator Gadget

mandag 21. november 2011

Enda ei helg er over...

...og vi har hatt det fint. Stille og rolig. Stått opp og lagt oss når vi ville. Sett på flere filmer. Spiste hjemmelaget lasagne med salat og rundstykker i går, og laget deilig fiskegryte i dag. Nå sitter Baby og skriver stil om Edvard Munchs ¨separasjon¨. 200 ord. Jeg er så glad for at det ikke er meg... Han blir flinkere og flinkere i norsk for hver uke.

Neste helg tenkte vi oss en tur til Harstad igjen. Skal høre om hva som skjer der. Kjenner at jeg begynner å bli litt rastløs, pluss at jeg har noen pakker liggende hjemme. En julestrømpe til Yilmaz blant annet... Har fått laget en stor rød strømpe med navnet hans på <3 Pluss noen andre julegaver og selvfølgelig noen klær til meg selv ;)

I morgen er det på'n igjen med hardslanking, både på meg og Y ;) Vi har en god grunn til det, nå som den greia jeg har skrevet om i det siste har fått et nytt utfall. Det ordnet seg ikke, men vi fant en annen løsning. Så tomorrow peepz...

Hvordan har deres helg vært? Håper at dere har det bra :) Har forresten vært utrolig stille her i bygningen i helga. Tror de fleste har lest de nye reglene til Studentsamskipsnaden, så nå er det vel ingen som tør å si et pip etter kl 23. Er dødsstille i korridorene. Nesten litt freaky...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar