Google Website Translator Gadget

mandag 28. november 2011

Koselig innlegg :)

Klikket meg inn på blogglisten min for å lese siste nytt, og så til min store overraskelse at Karen har skrevet om meg i bloggen sin :) Det var skikkelig koselig å lese at noen har lyst til å fortelle meg noe fordi jeg blir glad på deres vegne :) Ikke ofte man får positive tilbakemeldinger, så TUSEN TAKK, Karen! Det gledet meg veldig! Og jeg har det akkurat likedan med deg. Du er den jeg ofte forteller ting først til fordi du alltid viser en ekte reaksjon, positiv eller negativ. Du er ikke den som sier ¨ok, så bra/kjipt¨ og lar det passere. Her reklamerer jeg litt for bloggen din:

http://turkiyesev.blogspot.com/2011/11/its-wonderful-wonderful-life.html?showComment=1322517265614#c827139895401043819

:)

1 kommentar:

  1. Så koselig :) Du må bare vite at jeg setter pris på deg :) Og takk for reklame, hehe :p

    SvarSlett