Google Website Translator Gadget

torsdag 10. november 2011

HAPPY!!

I dag varmer det skikkelig i hjertet, og jeg kan ikke fortelle dere hva det er! Men jeg kan dele gleden med dere i alle fall ;) Kan ikke fortelle det til noen, og det er skikkelig surt, men blir bare pes dersom jeg sier noe... *Sukk* Men Yilmaz og jeg har gjort noe i dag som gir oss mye glede om en stund - i nær framtid. Og jeg gleder meg ;) NEI, det har ingenting med å bli gravid å gjøre, for det er ikke aktuelt i det hele tatt!! Dette er myyyye finere :D Hehe, synes jeg da. Synes alle får baby nå for tiden, og det er sikkert fint for dem, men vi har det veldig fint slik som vi har det nå. Skal pleie kjærligheten i noen år før vi tar skrittet videre. Vi skal reise rundt i verden og nyte livet - og hverandre - først.

Før jul skal vi nedover til Jessheim-området og være noen dager hos eks-en til broren min. Hun er verdens herligste dame, og jeg har blitt så glad i henne. Yilmaz har ikke fått møte henne ennå, for vi har ikke hatt tid eller råd til å gjøre noe særlig. Nå nærmer det seg jul, og jeg ser på henne som familie, så da egner det seg med et lite førjulsbesøk :) Vi tar en tur til Oslo også, ser oss litt rundt, og kanskje shopper noe... Håper at det har kommet litt julesnø til da, slik at han virkelig får oppleve den herlige julegleden :) Jeg er i skikkelig julestemning. Her om dagen kjøpte jeg inn sylterull, rømmesild og en boks med pepperkaker. Tenker at det blir en ekstra fin førjulstid i år, nå som Yilmaz skal introduseres for de norske juletradisjonene ;)

Har dere smakt på julebrus og pepperkaker ennå? Noen er allerede ferdig med julegavene, mens jeg som vanlig ikke har begynt... Hva med dere?


3. jul i advent hjemme hos oss for noen år siden <3

Det feires bayram/eid i den muslimske verdenen nå, så til alle mine tyrkiske venner:

Kurban bayraminiz kutlu olsun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar