Google Website Translator Gadget

tirsdag 8. november 2011

I'm back!!

Nå har jeg endelig kommet meg tilbake til bloggverdenen. Jeg hadde laget meg en ny blogg, siden jeg ikke lenger føler tilhørighet til denne. Det har skjedd så mye og var på tide med en ¨ny¨ start. Men når alt kom til alt, så klarte jeg ikke å slette denne bloggen... Det ligger flere år med minner her, og selv om det gjør vondt, så kan det også være godt å se tilbake på opp-og nedturer man har hatt. Anyway, jeg slettet min nye blogg og skriver nå her i stedet.

Håper at flere av dere kommer til å følge meg videre, selv om det ikke lenger kommer til å handle så mye om Tyrkia-turer som tidligere... I neste innlegg skal jeg forklare hvorfor jeg sluttet så brått å blogge, og hva som egentlig skjedde. Ville bare fortelle dere nå at

JEG ER TILBAKE!!!!!!!!!!!

Legger ut et par bilder av oss fra Halloween. Black angel vs. Zombie. Still in love <3



Er vi ikke søte?

1 kommentar: