Google Website Translator Gadget

onsdag 16. november 2011

DRITTDAG!!

For en h*** f*** drittdag :( Det jeg skreiv om i et tidligere innlegg som jeg var sååå glad for og gledet meg så til, kommer ikke til å skje likevel. Fikk ny informasjon i dag som gjør at vi ikke får gjennomført det. Jeg er så j*** skuffa over at INGENTING kan være ENKELT. Hvorfor skal jeg alltid måtte streve ti ganger så hardt som ¨vanlige¨ mennesker, for å få til noe?? Og uansett hvor hardt jeg prøver, og så bra alt ser ut til å være, så er det et eller annet som MÅ gjøre livet surt. Vi var så utrolig glade, telte dager og gledet oss skikkelig til dette som skulle skje... Det beste på flere år, om kanskje noensinne. Og så skjer det ikke. Jeg sitter og venter på at Y skal komme hjem i fra skolen. Tårene renner. Jeg har mistet alt mot. I morgen har han eksamen, men klarer han å lese?? Han gikk på skolen etter lunsjpausen med tårer nedover kinnene. Knust.

I dag er en dag fra HELVETE. Og morgendagen kan ikke endre på det. Ingenting kan endre på det. Og nei, det er IKKE fordi jeg er pessimistisk at jeg sier at ingenting kan endre på det. Det er FAKTA.

FUCK IT!!!!!!!!!!!!! DRITTDAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar