Google Website Translator Gadget

tirsdag 22. november 2011

Grrr...

Nå er det NOK. Kan det skje mer dritt nå? Yilmaz hadde mobilen sin av i heeele dag pga de ekle telefonene (vi lurer fortsatt på hvilken jente det var som ringte... Psycho). Vi var utslitte etter alt som har vært i det siste, så vi sovnet, og når jeg våknet var det en helt jævlig stank ute i kjøkkenet/stua. Vi laget som tidligere nevnt fiskegryte på søndag, og mens fisken tinte i kjøleskapet hadde noe vann kommet på selve kjøleskapet. Vi vasket vekk alt, men nå STINKER det helt grusomt av råttent kjøtt!! Jeg holdt på å spy!! Yilmaz har vasket kjøleskapet en gang, og jeg en gang, hatt ute alt, kastet noe, men det stinker fortsatt. Så nå sitter vi her, klokka halv fem om morgenen på en skoledag, med vinduene vidåpne og venter på at det skal stinke mindre. BLÆHH.

Tårene kom. Jeg er så sliten og lei. Skjønner ikke hvorfor det er så mye motgang for tiden. Vi vil bare ha fred og ro, men virker som om alt skal skje NÅ. Mens jeg sto og stekte noe til middag i dag, så ringte mamma. Typisk våre foreldre å ringe mens man lager mat eller spiser, hva er greia med det egentlig? I alle fall, så måtte jeg holde telefonen mellom haka og skulderen for å kunne lage ferdig maten samtidig. Plutselig falt mobilen min rett ned i vasken som var fylt med vann :( Den døde ikke, thank God, men høytaleren fungerte ikke, så nå ligger den til tørk på badegulvet. Jeg håper at det går bra med den, min kjære mobil :(

En drittdag med stor D. Please la det bli en bedre dag i morgen, for nå takler jeg virkelig ikke mer...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar