Google Website Translator Gadget

mandag 21. november 2011

Blir så glad...

...av positive tilbakemeldinger. I kveld kom det inn en melding på Facebook fra ei jeg ikke kjenner, som har lest - hele - bloggen min!! Det var en utrolig hyggelig post, og jeg ble varm om hjertet. Daglig ser man hvor mange som har klikket seg inn på bloggen min, men det er sjeldent at noen kommenterer. Av og til lurer jeg på om tallene stemmer eller om blogspot bare dikter opp antall visninger, men i dag fikk jeg bevis på at det faktisk finnes mennesker der ute som leser bloggen min og blir engasjert. Mennesker jeg ikke vet om. Så takk til deg som sendte meg post :)

Endte forresten opp med å skrive stilen for Yilmaz. Og jeg som sa at jeg var glad for at jeg slapp sånt... Ja, ja... Typisk han å sette seg med helgeleksene kl 24 på en søndag!! Men denne helga var virkelig verdt det <3

2 kommentarer:

  1. Det va så lite, søta :)
    Tror du hadde blitt skremt om du våkna til hundreogørti comments fra meg, gitt ;)

    SvarSlett
  2. WHY kommer ikke navnet mitt opp for da??? Jaja, jojo du vet no ken e e no jaffal... :p

    SvarSlett