Google Website Translator Gadget

mandag 14. november 2011

Eyes Lips Face

Har noen av dere forsøkt produktene fra e.l.f (eyes lips face)? De sender fra Stobritannia, og de har sminke fra 13 kr!!! Jeg var litt skeptisk når jeg kom over nettsiden, men etter å ha googlet dem så jeg at mange her i Norge bestiller derfra. Så jeg la inn en bestilling (bestill for under 200 kr hver gang, slik at du slipper å betale toll), og etter en uke lå det to pakker i postkassa ;) Bestilte latterlig mye til en enda mer latterlig penge, og produktene er veldig gode. Min favoritt er dette sminkeskrinet til 130 kr, med øyenskygger i ALLE farger, både med og uten skimmer. Har brukt de flere ganger, og de sitter hele dagen (med en øyenlokksprimer under)! 100 øyenskygger å velge i mellom ;) I Norge koster disse sminkeskrinene rundt 400-500 kr, og de har ikke like mange øyenskygger, veldig ekle lipglosser, dårlige sminkekoster osv. Dette etuiet har KUN øyenskygger, men de har også mindre etuier og forskjellige sett på nettsiden.


Øyenskygger, blush, pudder, neglelakk, leppestift, primer, concealer, øyenbrynspenn, kajal... Alt til 13 kr per stykk. Jeg har kjøpt litt av hvert, og er fornøyd med alt. Anbefales for de som ikke vil bruke så mye penger på sminke, og samtidig ha god kvalitet... Link til nettsiden: http://eyeslipsface.co.uk/

Ps! Om man melder seg inn på Facebook-siden deres, så kan man ofte se kodeord man kan skrive inn for å få gratis forsendelse. Slik sparer man enda mer penger ;)

2 kommentarer:

  1. eyeslipsface.no sender fra Norge :) Samme utvalg av produkt. Bare et tips!

    - Sarah

    SvarSlett
  2. Når man går inn på den norske nettsiden blir man under bestillingen direkte overført til den internasjonale siden. Det står klart og tydelig at de har samlet alle landene på en nettside, for å gjøre det enklere. Så jeg skjønner ikke hva du mener med at de sender fra Norge...

    SvarSlett